Politie neemt vuurwerk in beslag: '362 dagen te vroeg...'

Staat buiten, kan niks van gezegd worden:wink:

Onzin natuurlijk. Er staan mensen omheen, op onvoldoende afstand wellicht, project ziet er redelijk professioneel uit. Er had iig op grond van openbare veiligheid, het niet naleven van 500 gram per stuk vuurwerk (neem aan dat eea doorgelont is) en meer dan 25kg vuurwerk alles van gezegd kunnen worden.

'In de tijd dat de platte pet bij jou 'moest' kijken of het wel goed ging hadden zij wellicht iets nuttigers kunnen doen.' Een argument van vuurwerktegenstanders wat nog hout snijdt ook omdat jij je niet aan de regels houdt.

Begrijp me goed het interesseert mij geen moer (tot op zekere hoogte) wie wat waar en hoeveel afsteekt, maar ga dan ook niet zo hypocriet berichten over het naleven van de regels liken en posten wanneer je je zelf ook niet aan de regels houdt. (Dit laatste overigens niet per sé specifiek bedoeld voor- of persoonlijk gericht aan jou RemcoS)

De discussie is al eerder breder getrokken door het erbij betrekken van het behoud van de vuurwerktraditie.

Mooi project trouwens!

Je kan het ook zien als 3 dagen te laat :P Maar zoals een echte pyro hoort te zeggen: vuurwerk is het hele jaar leuk.

We hebben het wel eens over het buitenland qua vuurwerk goed of niet etc maar ik zeg dit niet om ze daar heilig te verklaren pertinent niet, maar het grote verschil is simpel ze ZEIKEN daar niet. Holland is over de gehele breedte mensen binnen en buiten de politiek politie mensen op straat veranderd in een groot ZEIKLAND .daar zakt nu mijn broek vanaf vooral omdat een grote groep ervan zich op vwc bevindt.

Haha wat kinderen die een paar dagen na oudjaar hun vuurwerk opmaken zorgen voor een verbod.
Ik denk dat wij liefhebbers met erg veel vuurwerk, binnen de toegestane tijd en volledig legaal, meer bijdragen aan een verbod dan wat kinderen die een plekje opzoeken om hun restjes op te maken.

Door die rotkinderen komt er dus een vuurwerkverbod.

Ze hebben per slot van rekening de hele avond kunnen knallen met die marginale klappers van hun,
en dan komen ze op het lumineuze idee om DRIE dagen daarna nog eens te gaan stoken. Rotkinderen.

Die kids moeten gewoon leren zich aan de stookregels te houden. In beslagnemen was flauw, maar anders waren ze om de hoek wrs gewoon weer verder gegaan. Dat is de NL mentaliteit nml; schijt aan alle regels en autoriteit terwijl je dat nodig hebt om een samenleving op orde te houden met elkaar (neemt niet weg dat sommige regels puur idioterie zijn). Ze mogen blij zijn geen HALTstraf gekregen te hebben, dat beetje VW kunnen ze weer voor sparen...

Zal je zeggen: dat ik op 1-1, 2-1 en 3-1 om 22u-22.30 in bed lag omdat om 5.30 de wekker gewoon ging om te werken, en dan koters van 15 op straat voor m'n huis nog shocks lopen te stoken...ik had best in m'n vuistje gelachen als de blauwpetten dan net langs waren gekomen. Zal ze leren.

ik woord nu een beetje niet goed van die moraalridders op vwk om tekotsen :frusty: zijn jullie niet iets vergeten je bend zelf ook kind geweest en ales zelf ook gedaan heb ga niet zo als een groenbak klinken !!! en blabla lijkt wel zwarte piet gedoe hier :bonk: en steek ander geen vuurwerk af en ga bij arno bonte zitten op feestje pffff met je heilig gedoe opeens

ik woord nu een beetje niet goed van die moraalridders op vwk om tekotsen :frusty: zijn jullie niet iets vergeten je bend zelf ook kind geweest en ales zelf ook gedaan heb ga niet zo als een groenbak klinken !!! en blabla lijkt wel zwarte piet gedoe hier :bonk: en steek ander geen vuurwerk af en ga bij arno bonte zitten op feestje pffff met je heilig gedoe opeens

Klein verschilletje, nu ligt er een vuurwerkverbod op de loer, toen niet.

Klein verschilletje, nu ligt er een vuurwerkverbod op de loer, toen niet.

Vuurwerkverbod mijn reet. Als we nu al bang worden van dit media berichtje kunnen we inderdaad wel ophouden met de traditie te behouden ja. Dat groepje zeikerds hier in Nederland moet je de mond snoeren en niet de zevende hemel in gaan praten. Het is al jaren zo dat een vast groepje mensen rond schreeuwen dat er een vuurwerkverbod moet komen. Je hebt altijd van die schapen die denken mee te moeten doen, maar het blijft een klein groepje. Altijd komen zij weer met dezelfde achterlijke argumenten.

En houd eens op met dat bange en heilige gedoe dat er een vuurwerkverbod aan zit te komen mensen. We zijn toch liefhebbers/freaks? Laat dat ook eens merken dan!

Ik geloof er niet in dat er een geheel verbod zal komen. En mocht Nederland op een gegeven moment toch zo ver komen, dan zullen ze veel spijt krijgen, want het is het niet te handhaven. Vuurwerk zal niet aan te slepen zijn vanuit onze omringende landen. Er zal nog veel meer vuurwerk'overlast' zijn. Het gevolg is nog meer zeikende mensen, meer schade, geen btw inkomsten van Nederlands vuurwerk. Het kost Nederland alleen maar geld. Wat willen ze er tegen doen? Een muur om de grenzen bouwen en elk voertuig controleren? Kom op zeg, ben helemaal klaar met dat gezeik. Leef en laat leven. Kan iemand dat niet dan moet je die aanpakken. Ik snap dat er wel eens een regeltje niet nageleefd wordt, omdat we al veel te veel regels in dit zeikland hebben. Die zeikerds mogen wel eens wat meer begrip tonen vind ik.
Ik heb ook een hekel aan paarden. Ze meuren en laten dikke hopen stront op straat achter, maar daar ga ik verder ook niet op lopen zaniken of de politie bellen. Ik respecteer ieder zijn/haar hobby ook.

Ik ben bijna altijd wel snel positief en tevreden over alles, maar dat ongelofelijke gezeik over bijzaken zoals dit gaat mij de pet te boven. Dat wilde ik even kwijt, fijn weekend. :biertje:

Jongens gaan we weer normaal doen? Heb enkele berichten moeten verwijderen omdat het gewoon te kinderachtig voor woorden is. De eerste de beste die het weer nodig vind om mensen te kleineren oid. kan een waarschuwing verwachten.

Vuurwerkverbod mijn reet. Als we nu al bang worden van dit media berichtje kunnen we inderdaad wel ophouden met de traditie te behouden ja. Dat groepje zeikerds hier in Nederland moet je de mond snoeren en niet de zevende hemel in gaan praten. Het is al jaren zo dat een vast groepje mensen rond schreeuwen dat er een vuurwerkverbod moet komen. Je hebt altijd van die schapen die denken mee te moeten doen, maar het blijft een klein groepje. Altijd komen zij weer met dezelfde achterlijke argumenten.

En houd eens op met dat bange en heilige gedoe dat er een vuurwerkverbod aan zit te komen mensen. We zijn toch liefhebbers/freaks? Laat dat ook eens merken dan!

Ik geloof er niet in dat er een geheel verbod zal komen. En mocht Nederland op een gegeven moment toch zo ver komen, dan zullen ze veel spijt krijgen, want het is het niet te handhaven. Vuurwerk zal niet aan te slepen zijn vanuit onze omringende landen. Er zal nog veel meer vuurwerk'overlast' zijn. Het gevolg is nog meer zeikende mensen, meer schade, geen btw inkomsten van Nederlands vuurwerk. Het kost Nederland alleen maar geld. Wat willen ze er tegen doen? Een muur om de grenzen bouwen en elk voertuig controleren? Kom op zeg, ben helemaal klaar met dat gezeik. Leef en laat leven. Kan iemand dat niet dan moet je die aanpakken. Ik snap dat er wel eens een regeltje niet nageleefd wordt, omdat we al veel te veel regels in dit zeikland hebben. Die zeikerds mogen wel eens wat meer begrip tonen vind ik.
Ik heb ook een hekel aan paarden. Ze meuren en laten dikke hopen stront op straat achter, maar daar ga ik verder ook niet op lopen zaniken of de politie bellen. Ik respecteer ieder zijn/haar hobby ook.

Ik ben bijna altijd wel snel positief en tevreden over alles, maar dat ongelofelijke gezeik over bijzaken zoals dit gaat mij de pet te boven. Dat wilde ik even kwijt, fijn weekend. :biertje:

Ik ben hier hier sowieso 100% mee eens. Diverse liefhebbers (ook hier) gaan schrikbarend ver mee in de gedachtegang van al die zeikers. Met als dieptepunt hiervan ook de verkorting van afsteektijden (ja ik snap het hoor bla bla bla) en het verbieden van babypijltjes, Romeinse kaarsen, straks single shots en daarna vuurpijlen. Maar je houdt op den duur dus niets meer over! :angry:

We moeten ze eens NIET stukje bij beetje toch gelijk geven.

Ontopic (:D)

Dit is gewoon erg stom van ze en eigen schuld, al hebben we het allemaal wel eens gedaan toen we jong waren.

Back
Bovenaan