Politie neemt 9 vlinders en 60 nitraten in beslag

daantjuuuuh

VWC lid
Leiden -

12 december 2011 -

Sinds eind oktober tot nu toe, is al ruim 700 kilo zwaar illegaal vuurwerk in beslaggenomen. Afgelopen woensdag heeft de politie een 14-jarige Katwijker in zijn woning aangehouden voor het bezitten van illegaal vuurwerk. In de woning werden 60 nitraten en 9 vlinders aangetroffen en in beslaggenomen. Diezelfde dag werden twee Leidenaren van 17 en 20 jaar en een 21-jarige Leiderdorper aangehouden. Het drietal reed met hoge snelheid over de Europaweg en werd aangehouden. In de kofferbak werd een tas met ongeveer 15 kilo illegaal vuurwerk aangetroffen. De mannen hadden het vuurwerk in België gekocht. Ook in twee woningen van de mannen werd meer illegaal vuurwerk aangetroffen en in beslaggenomen.

http://www.sleutelstad.nl/nieuws/ar...illegaal-vuurwerk-in-beslaggenomen-tot-nu-toe

Toch sneu dat ze zo`n 'grote' vangst vermelden :bonk:

De tijd om deze vangst door te typen naar de media kostte nog meer geld dan het vuurwerk zelf.

Dan ben je ook stommer dan stom om TE hard te rijden terwijl je illegaal vuurwerk in je auto hebt, dan vraag je er gewoon om.

De 3de wereld oorlog is voorkomen mensen hoezee! Ik ben benieuwd in welk jaar de Vlinder Plutoniumvlinderbommen gaan heten vooral in combinatie met dit soort berichten lijkt het dan of heel Nederland vol ligt met atoombommen.

De 3de wereld oorlog is voorkomen mensen hoezee! Ik ben benieuwd in welk jaar de Vlinder Plutoniumvlinderbommen gaan heten vooral in combinatie met dit soort berichten lijkt het dan of heel Nederland vol ligt met atoombommen.

We weten nou onderhand wel dat het onzin is hè, ik wordt misschien nog wel wat geïrriteerder van steeds dit soort berichten van een paar mensen onder alle nieuwsberichten over illigaal vuurwerk.
Als je iets opvalt aan het bericht of je wilt iets specifiek toelichten/vertellen dan snap ik het nog wel, maar dit lijkt mij persoonlijk niet meer nodig eigenlijk.
Er zullen een hoop mensen het niet met mij eens zijn, maargoed daar is het een forum voor!:D

Edit: en daarbij doel ik niet op de rest van de reacties in dit topic.

We weten nou onderhand wel dat het onzin is hè, ik wordt misschien nog wel wat geïrriteerder van steeds dit soort berichten van een paar mensen onder alle nieuwsberichten over illigaal vuurwerk.
Als je iets opvalt aan het bericht of je wilt iets specifiek toelichten/vertellen dan snap ik het nog wel, maar dit lijkt mij persoonlijk niet meer nodig eigenlijk.
Er zullen een hoop mensen het niet met mij eens zijn, maargoed daar is het een forum voor!:D

Edit: en daarbij doel ik niet op de rest van de reacties in dit topic.

Als ik moet kiezen word ik gekker van de negatieve media crap dan een tegenopmerking tegen de negatieve media-crap :D
Maar dat allebei de opmerkingen gaan irriteren is al een beetje aan het opborrelen haha.

Back
Bovenaan