Politie neemt 250kg zeer zwaar vuurwerk in woning in beslag.

Toch krijgt hij met zijn ruggeprikkerij ons op de kast reageren wij opgewonden krijgen berisping etc en hij gaat lekker verder met opruiende mond diarree. Bv met ......mooi gepakt blij blabla bloed onder de nagels vandaan.

Waarom zijn wij allemaal zo tegen elkaar bezig,terwel we allemaal een doel hebben,kennen jullie de methode van isis ?? als ik het hier zo lees zijn jullie op de goede weg.(elkaar tegen elkaar opzetten)
Jullie laten je gek maken door de media en in dit geval door een persoon.
Laten we allemaal de schouders er onder zetten, ieder op zijn manier. En wat iemand in het verleden heeft gedaan,ja,je kan pas van je fouten leren als je ze gemaakt hebt.

Op het geen wat ik een paar heb zien schrijven,dat het verbod toch wel door gaat ook al stopt het illegaal vuurwerk. Daar ben ik het niet mee eens,heel veel mensen geloven wat er in de media word voorgekauwd,en als je dan met die mensen in gesprek gaat kost het 10 min om ze tot andere gedachten te brengen.En ik doe niet meer dan het eerlijke verhaal vertellen. Op die manier heb ik al best wat mensen weten te overtuigen dat de traditie moet blijven. En dat geen waar de media het over heeft niets met de traditie te maken heeft.

Als ik zie hoe druk sommige zich hier kunnen maken,als je de zelfde energie zou stoppen in het tegen gaan van een verbod zouden we ons niet druk hoeven te maken.Hebben jullie al op de Facebook pagina van bcn traditie op like gedrukt??? Nee schaam je,en hier wel je eigen zo druk maken over een verbod.(mits je Facebook hebt)

Laatst bewerkt:
Ach hou toch op man alsof iedereen hier op facebook zit ga jezelf een eind weg schamen , over kudde gedrag gesproken......

Als ik zie hoe druk sommige zich hier kunnen maken,als je de zelfde energie zou stoppen in het tegen gaan van een verbod zouden we ons niet druk hoeven te maken.Hebben jullie al op de Facebook pagina van bcn traditie op like gedrukt??? Nee schaam je,en hier wel je eigen zo druk maken over een verbod.

Sommigen WILLEN het gewoon niet begrijpen. Het zou geweldig zijn als deze mensen hun passie zo zouden verdedigen en zich inzetten voor behoud van onze traditie. Maar de meesten vinden het makkelijker om hun kop in het zand te steken en door te gaan met waar ze mee bezig waren onder het mom van "het verbod komt er toch wel"

Ach hou toch op man alsof iedereen hier op facebook zit ga jezelf een eind weg schamen , over kudde gedrag gesproken......

Waarom zou ik me moeten schamen.??? als jij gefrustreerd of kwaad bent,ben ik kudde volk.
Weet niet wat het is op de forum's een normale discussie kan niet meer.

Waarom zou ik me moeten schamen.??? als jij gefrustreerd of kwaad bent,ben ik kudde volk.
Weet niet wat het is op de forum's een normale discussie kan niet meer.

Das omdat het professionele vuurwerk niet meer besproken mag worden, daar worden mensen gefrustreerd van :p

Snel omdraaien die regel, VWC.

Sommigen WILLEN het gewoon niet begrijpen. Het zou geweldig zijn als deze mensen hun passie zo zouden verdedigen en zich inzetten voor behoud van onze traditie. Maar de meesten vinden het makkelijker om hun kop in het zand te steken en door te gaan met waar ze mee bezig waren onder het mom van "het verbod komt er toch wel"

Sommigen willen het niet begrijpen?? Spreek voor jezelf! Ik begrijp meer dan jij!! En hoezo energie in deze discussie steken? Als jij nou gewoon opflikkerd van dit forum
En jouw onzin ergens anders verkondigd. Met jouw ideologie verziek je heel dit forum!!! Je bent net een jehova die zijn voet tussen de deur doet en zijn ideologie wil opdringen terwijl jij bij hebt gedragen aan een verbod en niet wij. En de manier waarop jij post. En daarnaast de energie die jij erin steekt... Had je beter ergens anders in kunnen steken zoals je het steeds zelf stelt...

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik lees deze discussie met verbazing.

Als wij het onderling al niet eens kunnen worden, hoe moeten wij dan ooit een front gaan vormen en samen in verweer komen tegen de partijen die het consumentenvuurwerk af willen gaan schaffen?

Een gezonde discussie gaan we hier zeker niet uit de weg.. maar een discussie zoals deze hierboven gevoerd werd wordt zeker niet geaccepteerd. Deze discussie kan dan ook door op een normale toon. Anders stoppen we de discussie.

Een gezonde discussie gaan we hier zeker niet uit de weg.. maar een discussie zoals deze hierboven gevoerd werd wordt zeker niet geaccepteerd. Deze discussie kan dan ook door op een normale toon. Anders stoppen we de discussie.
Ok ben ik wel met jou eens en ik zal hierbij hand in eigen boezem steken, ik kan misschien wat lichtgeraakt reageren.maar wat mij de laatste opvalt is dat degene die eigenlijk een normale discussie proberen te volgen tot de orde worden geroepen door soms iets te verhitte opmerkingen alleen uitgelokt door iemand die verder geen bijdrage wil leveren behalve het op de kast jagen van anderen.

@puromovies hd

Ik hoef niet te discussieren want ik wil met jou geen middenweg omdat die niet bestaat! Jij bent alleen maar irritante en ons tegen het borst stotende opmerkingen aan het plaatsen!

Jij probeert een forum vol met freaks te overtuigen met je doemdenk-ideologie omtrent professioneel vuurwerk. Een discussie die al jaren voert. Daarnaast kom jij met argumeten die jij klakkeloos uit media berichten kopieërt en beticht van waarheid.

Resumé jij bent de storende factor op het forum, een sfeerverpester en per slot van rekening een haatzaaier jegens freaks..

Dus met alle respect ga weg van dit forum of laat jouw reacties achterwege omtrent jouw haat jegens proffessioneel vuurwerk!!!!!!!

als we nou eerst eens het vuurwerk afsteken op de tijden dat het mag en niet daarbuiten hebben we de helft van het probleem al opgelost.
de andere helft van het probleem zijn de zware jongens.
ik bedoel ik was ook niet heilig vroeger.....mijn zwaartste waren rode strijkers maar ik dee wel mee maar tegenwoordig noem ik cobras geen vuurwerk meer, maar ik stak het pas af in de tijden dat het mocht en dat is ook gewoon het grootste probleem dat ze al weken van te voren bezig zijn.
in mijn ogen ben je dan ook nog dom bezig want als je het afsteekt in de tijden dat het mag valt het ook niet zoveel op tussen al het andere geweld.
maar het feit blijft dat er altijd figuren zullen blijven dit dit blijven doen, een gevecht zonder einde en dat stemt mij triest want eens houd deze mooie traditie op door deze kleine groep.....

@puromovies hd

Ik hoef niet te discussieren want ik wil met jou geen middenweg omdat die niet bestaat! Jij bent alleen maar irritante en ons tegen het borst stotende opmerkingen aan het plaatsen!

Jij probeert een forum vol met freaks te overtuigen met je doemdenk-ideologie omtrent professioneel vuurwerk. Een discussie die al jaren voert. Daarnaast kom jij met argumeten die jij klakkeloos uit media berichten kopieërt en beticht van waarheid.

Resumé jij bent de storende factor op het forum, een sfeerverpester en per slot van rekening een haatzaaier jegens freaks..

Dus met alle respect ga weg van dit forum of laat jouw reacties achterwege omtrent jouw haat jegens proffessioneel vuurwerk!!!!!!!

Ik zie dat ik bij jou echt tegen een betonnen plaat aan praat. Lees mijn posts nog eens goed en je zal zien dat ik niet tegen prof vuurwerk ben.

En over het dat ik zou moeten vertrekken of niet meer moet reageren....helaas, dat blijf ik wel doen en zal de normale discussie altijd blijven zoeken met mensen die wel normaal kunnen reageren.

We zullen het meemaken of ik een doem scenario schets.

Pyromovies, je hebt ook gelijk wat betreft de aso-knallers, absoluut, maar waar het (mij persoonlijk) om gaat is dat ik al weken lang alleen maar posts van je zie waarin je anderen afblaft, aanvalt en vooral denigreerd. Je voegt alleen maar negativiteit toe op deze manier en dat valt heel veel mensen op! Daar erger ik me echt heel erg aan merk ik! En het valt ook op dat je nooit, maar dan ook nooit ook maar iets toe wil geven... mensen proberen je al tijden wat in te dammen maar het helpt gewoon niks.

zo.. de eerste ban in dit topic is uitgedeeld. Verwensingen worden absoluut niet geaccepteerd.

Dit is ook de laatste algemene melding. We stoppen met de discussie op de man.. we gaan nu ontopic over het startbericht.

Kan dit niet, dan gaan we helaas waarschuwen of bannen..lijkt me dat iedereen hier gezellig de jaarwisseling wil meemaken samen.

Back on topic: 250kg illegaal vuurwerk, is dat uberhaupt op te stoken in 1 avond? geen ervaring mee. Heb dit jaar voor het eerst veel vuurwerk (legaal natuurlijk).

Back on topic: 250kg illegaal vuurwerk, is dat uberhaupt op te stoken in 1 avond? geen ervaring mee. Heb dit jaar voor het eerst veel vuurwerk (legaal natuurlijk).

Makkelijk. Gemiddeld multischot siervuurwerkdoos ligt rond de 20 a 25 kilo. Dan ben je dr snel vanaf.

Back
Bovenaan