Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als ik zie hoe druk sommige zich hier kunnen maken,als je de zelfde energie zou stoppen in het tegen gaan van een verbod zouden we ons niet druk hoeven te maken.Hebben jullie al op de Facebook pagina van bcn traditie op like gedrukt??? Nee schaam je,en hier wel je eigen zo druk maken over een verbod.
Het gaat even niet om de discussie, het gaat om een persoon. Die moet zich gewoon even aanpassen, simple as that
Ach hou toch op man alsof iedereen hier op facebook zit ga jezelf een eind weg schamen , over kudde gedrag gesproken......
Waarom zou ik me moeten schamen.??? als jij gefrustreerd of kwaad bent,ben ik kudde volk.
Weet niet wat het is op de forum's een normale discussie kan niet meer.

Sommigen WILLEN het gewoon niet begrijpen. Het zou geweldig zijn als deze mensen hun passie zo zouden verdedigen en zich inzetten voor behoud van onze traditie. Maar de meesten vinden het makkelijker om hun kop in het zand te steken en door te gaan met waar ze mee bezig waren onder het mom van "het verbod komt er toch wel"
Ok ben ik wel met jou eens en ik zal hierbij hand in eigen boezem steken, ik kan misschien wat lichtgeraakt reageren.maar wat mij de laatste opvalt is dat degene die eigenlijk een normale discussie proberen te volgen tot de orde worden geroepen door soms iets te verhitte opmerkingen alleen uitgelokt door iemand die verder geen bijdrage wil leveren behalve het op de kast jagen van anderen.Een gezonde discussie gaan we hier zeker niet uit de weg.. maar een discussie zoals deze hierboven gevoerd werd wordt zeker niet geaccepteerd. Deze discussie kan dan ook door op een normale toon. Anders stoppen we de discussie.
@puromovies hd
Ik hoef niet te discussieren want ik wil met jou geen middenweg omdat die niet bestaat! Jij bent alleen maar irritante en ons tegen het borst stotende opmerkingen aan het plaatsen!
Jij probeert een forum vol met freaks te overtuigen met je doemdenk-ideologie omtrent professioneel vuurwerk. Een discussie die al jaren voert. Daarnaast kom jij met argumeten die jij klakkeloos uit media berichten kopieërt en beticht van waarheid.
Resumé jij bent de storende factor op het forum, een sfeerverpester en per slot van rekening een haatzaaier jegens freaks..
Dus met alle respect ga weg van dit forum of laat jouw reacties achterwege omtrent jouw haat jegens proffessioneel vuurwerk!!!!!!!
Back on topic: 250kg illegaal vuurwerk, is dat uberhaupt op te stoken in 1 avond? geen ervaring mee. Heb dit jaar voor het eerst veel vuurwerk (legaal natuurlijk).