Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit slaat compleet nergens op. Je vergelijkt nitraten in een woonwijk met het afsteken van proff. spul. En de 'voorbeeldige forummer zijn' Ik steek inderdaad geen cobra's af en smijt al helemaal geen shells op de grond. Als je een discussie wil aangaan op een forum is het erg dom om mensen te beschuldigen van zaken, zeker op de manier waarop jij het brengt.
Vind jij het een goede zaak dan? 200 kilo in een woonwijk? je zal er maar naast wonen en de zaak ontploft, hoop je dan weer te spreken met gegronde beargumentatie en niet dit slappe gedoe.
Fantastisch nieuws nieuws dat deze heren zijn opgepakt, ben er helemaal blij van! Stop die retards maar achter slot en grendel, totaal verstandloze debielen die deze website runnen. Ze verkopen deze rommel, maar weten zelf niet hoe ze het daadwerkelijk op een veilige manier moeten gebruiken.
Fantastisch nieuws nieuws dat deze heren zijn opgepakt, ben er helemaal blij van! Stop die retards maar achter slot en grendel, totaal verstandloze debielen die deze website runnen. Ze verkopen deze rommel, maar weten zelf niet hoe ze het daadwerkelijk op een veilige manier moeten gebruiken.
bleeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh, ze zijn lekker gepakt. Ze hebben dom prof vuurwerk verkocht en dom reclame gemaakt. Als mensen zonder kennis ervan uitgaan dat ze wel 4 " ti salutes uit een losse buis zonder rek of zandzakken kunnen schieten in een straat dan heb je kans op de ergste ongelukken.eMaar okay , iedereen denkt alleen maar aan die knal. En ze leveren kwaliteit , blah blah blah. Van mij mag hier een slotje op. Want de site is lekker offline
En als we toch zielig gaan doen , suckadickbitch. Zoek maar een andere manier om je dingen te krijgen.
Die gasten hebben zich niet bepaald volwassen gedragen nee, daarentegen klinkt deze post wel uitermate volwassen.
<---
+ YouTube Video | |
ik weet niet of je het goed bekeken hebt, maar dat filmpje gaat over 5388kg, 5011kg en meer van zulke bizarre hoeveelheden. Dus een beetje een nutteloos filmpje?
Wat ik altijd zo apart vind is dat er altijd maar naar enschede wordt gewezen terwijl men nog steeds niet voor 100% weet wat daar de oorzaak was, en wat er precies allemaal lag. Daarnaast is het waterfall voorbeeld wel een extreem voorbeeld aangezien dat meer door de chemische samenstelling kwam(geloof ik).
Er lag daar vuurwerk, dat ontplofte in bewoond gebied (hoe concreet wil je het hebben...) een realistisch scenario in vergelijking met het oplsaan van zwaar vuurwerk van een handelaar in een woonwijk, ook al gebeurde dit in minere mate. Lag er bij die handelaar wellicht militaire hardware zoals Enschede? Nee, maar daar gaat het in dit geval niet om. Het gaat om de veiligheid die zwaar in het geding is gweweest door 200 kilo op te slaan in bewoond gebied zonder enige vorm van veiligheidsmaatregelen (geen bunker, geen sprinkler etc.) Ja dit zal de gemiddelde handelaar ook niet hebben hoor ik jullie al zeggen. Nogmaals daar gaat het niet om. Of weet jij een andere vuurwerkramp in Nederland buiten Enschede om die de schade kan laten zien wanneer zoiets zich voortdoet?
Waarom per se in Nederland? In Duitsland gelden dezelfde natuurkunde en scheikunde als hier, dus de explosie in die woning daar een tijdje terug lijkt me relevant hiervoor.Er lag daar vuurwerk, dat ontplofte in bewoond gebied (hoe concreet wil je het hebben...) een realistisch scenario in vergelijking met het oplsaan van zwaar vuurwerk van een handelaar in een woonwijk (...) Of weet jij een andere vuurwerkramp in Nederland buiten Enschede om die de schade kan laten zien wanneer zoiets zich voortdoet?