Politie doet grote vuurwerkvangst

moontan

VWC lid
Politie doet grote vuurwerkvangst
Nuenen, 06-11-2008 • De politie heeft woensdagmorgen omstreeks 10.00 uur in garage bij een woning in Nuenen ongeveer 70 kg vuurwerk aangetroffen.

Uit onderzoek bleek dat er mogelijk een grote hoeveelheid vuurwerk aanwezig was in deze garage. De politie is hierop naar het adres gegaan en trof daar inderdaad het vuurwerk aan. Het vuurwerk is vermoedelijk afkomstig uit België. Er zijn geen aanhoudingen verricht. Het vuurwerk is uiteraard in beslag genomen en wordt vernietigd. De zaak wordt nader onderzocht.

vuurwerk2_tcm27-418006.JPG

http://www.politie.nl/brabant-zuid-...00811051gmnpolitiedoetgrotevuurwerkvangst.asp

Het vuurwerk is vermoedelijk afkomstig uit België

Lol ik weet het wel zeker haha is van zena/original :p kun je zo wel zien haha

Dit wordt te dol ze doen het te goed die vuurwerkteams :p. Jammer genoeg pakken ze alleen mensen met illegaal consumenten vuurwerk wat soms met O&N legaal is. Ik hoop dat ze snel achter illegaal prof. vuurwerk aangaan!:bonk:

Apart zeg, invallen in een garage maar geen aanhoudingen verichten?
Volgens mij als ze bij jou thuis komen en ze vinden wat spullen houden ze je niet aan. Je doet afstand en er wordt procesverbaal op gemaakt. Of je moet het wel heel bond maken, en de garage van kop tot teen vol hebben staan en handelen. Hetzelfde als je door rood rijdt, dan zul je ook niet gearresteerd worden.

Wat zonde weer, al die matten! :shocked:
Ja, die teams zijn voor hun doen goed bezig al vind ik het persoonlijk geen grote vuurwerkvangst.

Back
Bovenaan