Polar Bear

moontan

VWC lid
Artikelnummer: DC 182
Artikelnaam: Polar Bear
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 19 schoten
Effectomschrijving: 19 shots multishot welke gouden staarteffecten de lucht in schieten die overgaan in rode en groene palmeffecten.De finale bestaat uit blauwe staarteffecten.
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 24,95
Verpakkingseenheid: 8
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

img_2312.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Het wordt steeds leuker met Schuurmans, nu nog hopen dat er wat mooie effecten in verstopt zitten! De prijzen zien er tot nu toe goed uit, gezien de beschrijvingen.

Goede prijs. En de effect omschrijving heeft wel wat,qua kleuren pallet. Ik kijk uit naar het filmpje. En heb er een goed gevoel over.

Laatst bewerkt:
Het label van de Professional serie sprak mij al eerder aan, de effecten ook, en nu word de prijs ook nog goed! Ben ook erg benieuwd naar een filmpje. :)

Ik ben ook zeer positief over de nieuwe producten van schuurmans! Nooit zo'n fan van Schuurmans geweest, maar nu wordt het allemaal wel erg aantrekkelijk! :D

rode en groene palmen :D
klinkt goed en dan ook nog een lekkere prijs .
schuurmans doet goed zn best dit jaar

Schuurmans zet ook hier een goede cake neer.
19 shots voor € 24,95 is een prijs die het waard is.
Prachtige blinkeffecten in rood/groen vergezeld met een mooie gouden tail.
Afsluitende finale in goud/blauw.

dat zeker en met ook nog een aardige finale erbij ga ik toch nadenken of ik dit jaar iets van schuurmans zal gaan aanslaan

Voor €25,95 lijkt het me een goede cake als ik de film zo zie! Vooral de finale.
Maar het zijn toch geen rode en groene palmen? :|

ik ben zelf de laatste jaren juist! wel een grote fan geworden van schuurmans , en dat vooral vanwege de prijs/kwalieteit verhouding, vooral potten van de prof, serie zijn top en mijn dealer heeft super aanbiedingen vandaar dat ik schuurmans aanschaf

en ook dit jaar Polar bear in de collectie

Deze had mijn zwager gratis bij zijn bestelling gekregen, grappig dingetje maar echt de 25 euro lang niet waard als je kijkt naar WOLFF of Bonfireworks cake in dezelfde prijs klasse.

De finale is wel aardig, voor de rest niks bijzonders deze cake.

Back
Bovenaan