Poisonous Spider

In juli live gezien en nu weer eens op film blijf ik het een topper vinden. En de prijsstelling vind ik ook goed. Net geen 40 euro voor een goede waaier met goede boeketten en goede burst, ja deze komt er dit jaar bij.

Erg goede waaier voor een mooie prijs.
En voor 40 euro zeker geen miskoop
Ik zet hem op mijn lijstje :thumbup:

het is zeker een mooie waaier met grote boeketten en goeie burst alleen de tijdsduur vind ik altijd jammer van waaiers hij is zo kort maar mschien dat ik overweeg om m te kopen :D

Heb hem net besteld na aanleiding van filmpjes. Voor 40 euri kon ik hem niet laten staan, dus nu maar wachten tot de 31e:)

Het was die 40 euro waard. Effecten waren super live en heerlijk breed. Zeker een aanrader voor de liefhebber.

Jaa, deze was echt lekker. Het afschieten met 7 tegelijk was het mooist, de burstknallen lekker hard en de effecten ook groot. Effecten bleven alleen niet superlang hangen, maar je kan ook niet alles hebben:p

Laatst bewerkt:
Ik had deze ook besteld, alleen was deze niet geleverd/voorraadig. Dus helaas niet live in de straat mee kunnen maken :sad:
Volgend jaar gaat deze er zeker komen iig! Op de demo was ie prachtig igg en de filmpjes spreken voor zich..

me buurman had deze, wat een heerlijk bakkie dit zeg :D
Alleen als ik me goed heriner stelde de crackling echt niks voor in de "finale"

me buurman had deze, wat een heerlijk bakkie dit zeg :D
Alleen als ik me goed heriner stelde de crackling echt niks voor in de "finale"

dat is juist, de crackling in de finale is niet echt wat.
Maargoed, voor de rest is het echt een superpot, veel voor relatief weinig.

greetzzz

Back
Bovenaan