Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Wat moet die doos gaaf geweest zijn om onder te staan!De laatste twee losse product video's van dit jaar van mijn kant. Hierna volgen er alleen nog wat demo's en dan de blik op aankomende jaarwisseling. We gaan er uit met twee mooie doosjes.
De Party Raiser (3.0) was de topper van de buurjongens. En ik moet zeggen dat ik het een heel aardig doosje vond.
En dan de afsluiter van mijn kant. Tijdens de Magnum/Broekhoff demo viel de Extreme Mixed Caliber in positieve zin op. Die moest er dus nog bij komen. En man, wat een dikke bak was dit in de straat. De opbouw in kaliber is zo ontzettend dik. Elke keer dat tandje erbij. De burst was ook ontzettend goed. De effecten waaiden met 6BFT helaas iets kapot, maar waren nog steeds goed. Eén en al genieten. Op naar weer zo'n jaarwisseling, met wat minder wind.
Wat moet die doos gaaf geweest zijn om onder te staan!
Super de anticipatie voor de eerste 25mm klappen en dan te kunnen horen hoe niet alleen het kaliber maar ook jouw enthousiasme toe neemt.
Jammer dat dit jouw laatste filmpje is. Ik heb erg genoten om alle losse video’s nog een keer te bekijken.
De compilatie was al fijn en het was leuk om al jouw toppers nog een keer voorbij te zien komen. Wat een prachtige collectie had je weer!
Ik verheug me enorm op wat komen gaat.
Fijne dagen en bedankt voor het plaatsen van jouw beelden.

Bedankt voor alle films plintje, erg van genoten. Je hebt ook echt een mooie collectie gehad met veel afwisseling. Benieuwd naar het filmpje met je blik op de komende jaarwisseling.