Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

En wat een pareltje is dit. Crosettes en hummers kom je toch veel te weinig tegen in producten. Helemaal in combinatie met elkaar. Volgens mij is hij her en der nog wel te vinden voor een zacht prijsje. Ik zou hem zeker mee nemen!
 En wat een pareltje is dit. Crosettes en hummers kom je toch veel te weinig tegen in producten. Helemaal in combinatie met elkaar. Volgens mij is hij her en der nog wel te vinden voor een zacht prijsje. Ik zou hem zeker mee nemen!Blijf zo doorgaan, zie veel wat onbekendere producten voor mij. Altijd interessant!

). Hoe dan ook vind ik het leuk om de beelden op deze manier een stukje toekomstbestendiger te maken en wie weet worden deze beelden ooit nog zo nostalgisch als de bijzondere stukjes vuurwerk uit de vorige eeuw
). Hoe dan ook vind ik het leuk om de beelden op deze manier een stukje toekomstbestendiger te maken en wie weet worden deze beelden ooit nog zo nostalgisch als de bijzondere stukjes vuurwerk uit de vorige eeuw 
 Gelukkig had ik het redelijk snel door. Ik ben nog niet helemaal tevreden met de instellingen van de camera. Dus daar ga ik nog even verder in finetunen. Tips zijn altijd welkom
 Gelukkig had ik het redelijk snel door. Ik ben nog niet helemaal tevreden met de instellingen van de camera. Dus daar ga ik nog even verder in finetunen. Tips zijn altijd welkom  
 Wat een leuk topic zeg, leuk om je reacties bij al je filmpjes te lezen ook. Hopelijk ga je in 2022 door met dit topic.
 In 2022 ga ik zeker door met dit topic!
 In 2022 ga ik zeker door met dit topic!