Pleasure Dome

ajaxciedjuhh

VWC lid
Artikelnummer: KY6312
Artikelnaam: Pleasure Dome
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1885 gram
Aantal Schoten: 122 schoten
Effectomschrijving: Mine, stars, blink, willow, tail, ti-silver coco, ti-gold coco, bloom flower, chrys, tails - sky blue, gold, red, green, purple, yellow, white, silver, blue, lemon
Tube diameter: 25 + 30 mm.
Kooi: Ja
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 70s.
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 129

china-red-pleasuredome-652006875da55368751429.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou tot nu toe zo'n beetje het eerste nieuwe china red artikel waarbij ik de adviesprijs wel redelijk goed vind. Vind het wel een mooi bakkie

Weet het niet zo met China red’s nieuwe producten dit jaar. Veelal het zelfde gecombineerd in andere boxen.

Bijvoorbeeld de Lion en gorilla zijn erg gelijk, ook de verkoopprijs van 120-145 en 170€ is aardig fors.
Maar goed, misschien zijn het in de straat wel goede boxen. Toch sla ik het over

Hij staat er nog niet zo lang op, maar in mijn ogen is dit echt een topper en nu nog underrated!

Mooie heldere kleurencombinaties, salvo’s en gevarieerde effecten.
Prijs/kwaliteit ook prima voor 122 shots 30mm.

Ik vind dit echt wel een leuke box. Mooie variatie, prima formaat van effecten uitgaande van het filmpje en een geweldige finale. De prijs vind ik acceptabel voor deze tijd.

Wanneer je de kruitinhoud afzet tegenover de prijs (met korting) dan steekt deze er positief uit. Echter, ik vind persoonlijk de eerste twee cakes een rommeltje. Ondanks de lekkere finale sla ik deze toch over.

Benieuwd naar deze, zo met dat gas erop is ie wel fijn, masr mag gerust iets kalmer.
Toch meegepakt bij het winkelen.

Prima blokje, alleen jammer van de vertraging tussen cake 1 en de rest

Was echt een toffe bak dit en dezelfde ervaring met de vertraging van cake 1 naar 2, verbeterpuntje voor dit jaar. Qua effecten en opbouw is ie echt uitstekend, wat mij betreft een aanrader.

Toch verbaast hoe hard deze erop knalde! Echt een aanrader. Mooi blokkie met genoeg variatie wua effecten. Zelfs de buurman kwam met de vraag of deze niet illegaal is. Helaas wel op het einde vonkoverslag naar de finale cake maar dit was gelukkig niet storend.

Back
Bovenaan