Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Had ook al gekeken inderdaad, mag ook prima een basic look hebben, maar Plazmatic is nogal prijzig. Voor dat geld ga ik niet de gok nemen dat het straks toch niet zo goed tegen brandend lont kan en stuk is.
Mijn plazmatic is binnen 2 weken kapot gegaan. Hij werd dusdanig warm dat ik een brandgat in mn broek heb gekregen zonder dat ik de aansteker aan had staan. Gelukkig gebeurde het buiten en kon ik hem meteen in de sloot gooien. Moet er niet aan denken dat dit in mn slaap op de houten eettafel is gebeurd met alle gevolgen van dien. Nooit meer ook al zien ze er onwijs tof uit.
Bedankt voor de info. Dat is inderdaad iets om rekening mee te houden. Zeker wanneer het spul uit China betreft. Niet dat dat slecht is hoor, maar met de kwaliteitscontrole nemen ze het daar niet altijd zo nauw.
Dat wordt dan geen plasma aansteker.
Eigenlijk wilde ik zo'n plasma aansteker omdat dat veiliger zou zijn. Maar nu jij dit zo vertelt is de enige overgebleven, veilige manier eigenlijk een aansteeklont. Een aansteekfakkel blijft maar branden, dat is niet zo handig om in je handen te houden als je aan het kijken bent. Hoewel, met een aansteeklont moet je soms blazen om iets aan te krijgen. Dat is ook verre van verstandig.
Daarna met twee takjes de sloot in geworpen vanwege de extreme hitte van de aansteker.
Lijkt mij de batterij niet goed geweest is.
Leip spul.