Palm Tree
VWC lid
Geen idee wat ze in de fabriek gedaan hebben maar 2 rijtjes gingen niet goedVoor de rest wel goeie spreiding en mooie kleuren
Had dit met 1 hele cake vorig jaar, eigenlijk niet oke, je betaald er dik voor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geen idee wat ze in de fabriek gedaan hebben maar 2 rijtjes gingen niet goedVoor de rest wel goeie spreiding en mooie kleuren
Is dit niet een andere box? Lijkt me de sky symphony, deze zou in salvo’s moeten schieten volgens mijn filmpje
Doorstond de wind hier ook redelijk maar zou meer indruk maken bij beter weer denk ik.
Haha heb zoveel filmpjes volgens mij heb je gelijk thx!Is dit niet een andere box? Lijkt me de sky symphony, deze zou in salvo’s moeten schieten volgens mijn filmpje![]()
En? Hoe was deze bij Guusje in de straat?Het gerucht gaat dat dit de absolute topper van het jaar wordt.
En het goede nieuws is: hij staat bij Guusje in de straat![]()
Als ik heel eerlijk ben viel hij iets tegen.En? Hoe was deze bij Guusje in de straat?
Mmm, dacht ik haal hem dit jaar vanwege de kleuren maar dat gaat hem dus niet worden.. Jammer.Als ik heel eerlijk ben viel hij iets tegen.
Had hem in een show verwerkt (tds400 - Obsessed - platinum sensation- pyro papel - 2x shots of anarchy)
Ik dacht dat deze er qua burst/effectgrootte zou uitspringen tussen de 20/25 mm blokken, maar dat viel tegen. Hij leek ook het meest kwetsbaar voor de wind.
Je ziet inderdaad wel goed dat hij heel windgevoelig is.Prima box:
Dikke prima!