Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik ga dit jaar voor het eerst naar duitsland en ik wil graag weten wat aanraders zijn om bij de aldi of lidl te halen?
Zelf heb ik ook even een vraagje. Dit jaar kan ik om persoonlijke redenen pas de 2e verkoopdag naar Duitsland gaan. Wel zorg ik dat ik er op tijd bij ben (ik vertrek om 7uur). Liggen de schappen dan nog wel goed vol?
Ik ben zelf vorig jaar op de tweede verkoopdag naar Wesel gereden en bij de Aldi was in ieder geval alles nog te verkrijgenoke thanks, weet je ook welke stad ik het beste heen kan gaan?
Daar ben ik vorig jaar ook eerst heen gereden, maar daar waren de Aldi en Lidl al leeggeplunderd. Toen maar verder Duitsland in gegaan en kwamen we uit in Wesel waar alles nog wel te verkrijgen was.Ik ga na Rees, das iets verder Duitsland in maar wel lekker rustig![]()
Daar ben ik vorig jaar ook eerst heen gereden, maar daar waren de Aldi en Lidl al leeggeplunderd. Toen maar verder Duitsland in gegaan en kwamen we uit in Wesel waar alles nog wel te verkrijgen was.
Was op de 2e verkoopdag rond half 10. Maar denk dat je ook een beetje geluk moet hebben. Ik ga dit jaar ook op de 2e verkoopdag en ben van plan om naar Geldern te gaan. Aangezien hier de Kaufland, Aldi en Lidl vlakbij elkaar zitten. Iemand ervaring met de drukte hier ?Ja het ligt er ook aan hoe laat je gaat natuurlijk
Even een kickje voor dit topic.
Afgelopen jaren naar Emlichheim geweest en gezellig maar wel druk.
Nu misschien naar Lingen, is het hier wat rustiger? Aangezien je alle dorpen aan de grens dik voorbij bent.
Kan er weinig over vinden en ook maar één keer genoemd hier.
Zou er rond een uur of 14.00-15.00 weer aangevuld zijn in de meeste winkels? Ik ga 50km van de grens af
Gewoon heengaan. Hoor van mensen,als ze iets later in de ochtend gaan, dat de schappen weer redelijk gevuld tot vol zijn in Emlichheim.