Plaatsen vuurwerkwinkels Duitsland zonder Nederlanders.

de Familia(Famila?) in Leer.
Verder in Bunde aldi en lidle. Ik ben er afgelopen jaar niet geweest, maar die jaren ervoor wel.
Ik was gewoon lekker op tijd, bij openen van de winkel en dan is het heerlijk rustig. Paar gekke nederlanders meer en paar duitsers die gewoon boodschappen doen en 20 pijlenpakketten halen.
Dus dat is echt wel een tipper.
greetzzz

Over Reno gesproken.. Ik heb nu na 5 jaar nog altijd geen enkele Reno kunnen bemachtigen :(
Ik ga telkens de eerste verkoopdag en ben rond 11 uur daar.
Worden de rekken niet meer hervuld in de loop van de dag? Of is het beter de dag erna te gaan, of..?

Over Reno gesproken.. Ik heb nu na 5 jaar nog altijd geen enkele Reno kunnen bemachtigen :(
Ik ga telkens de eerste verkoopdag en ben rond 11 uur daar.
Worden de rekken niet meer hervuld in de loop van de dag? Of is het beter de dag erna te gaan, of..?

Meestal staat er al een rij van 200-300 man om een uurtje of 6:30 s`morgens bij de grensgebieden,dus dan is het wel logisch dat je die reno niet te pakken krijgt.Hoe ze bijvullen bij de aldi weet ik niet,maar bij de lidl komt er een vrachtwagen om de zoveel tijd met een nieuwe lading.

Ik ga altijd vroeg in de morgen naar kleve (sta dan in de rij voor de deur). Wat een drukte altijd zeg! Alle rekken bij de lidl leeg en de aldi kan je met bestel lijst halen en dat gaat nog wel redelijk. Ik dacht dus ook, nou dan rij ik hierna toch even verder door....
Na een uur verder rijden en 3 aldi's en lidl's te hebben gehad (waar de rekken ook leeg waren) ben ik naar huis gegaan. Niet normaal wat er geplunderd word.

Kan iemand mij een plaats vertellen waar ik gewoon als ik half 8 voor de opening (voor de deur) kan gaan staan zodat ik het hele assortiment er nog is en rustig kan winkelen? In de buurt van kleve. Wil best een einde rijden hoor want dat heb ik vorig jaar ook gedaan.

PM mag je ook sturen als je je geheime plekje niet wilt verklappen :)
Alvast bedankt!!

Ik zoek al jaren naar een leuke winkel die weco producten verkoopt in de buurt van Leer.
Ik ga altijd bij Nieuweschans de grens over. De Lidl/Aldi kan ik wel vinden.
Daarvoor ga ik altijd even een dorp verder dan Leer, zoveel rustiger.

Maar een 'echte' vuurwerk winkel heb ik nog niet kunnen vinden. In ieder geval één met een webshop of folder.

Kan iemand mij hiermee helpen?

PMen mag ook

ik weet genoeg maar vorig jaar waren we er om 8 uur en toen was de lidl al een uur open en dat was echt trekken en mensen opzij duwen was wel lachen we hadden wel de koffer mooi vol

Je hoeft echt niet perse de 1e verkoopdag al om 8 uur aanwezig te zijn hoor. Vorig jaar voor het eerst naar Duitsland geweest op de 2e verkoopdag en kon gewoon rustig alles pakken en alles was nog volop aanwezig. Neem aan dat het allemaal gewoon elke dag wordt aangevuld. Maar als jullie allemaal de 1e dag gaan vindt ik het ook prima hoor ;)

Mijn ervaring is dat als je er al heel vroeg bij bent bijvoorbeeld bij de supermarkt in Vreden, is de drukte nog niet heel erg groot de laatste 2 jaren was ik er om stipt 8 uur en dan zijn de meeste mensen nog onderweg ik heb mijn 'boodschappen' gewoon rustig kunnen doen daar, en over die Reno`s die worden idd uit je winkel wagen gepakt als je er even niet oplet want die dingen zijn zo spot goedkoop dus ook gewild bij elke Duitse / Nederlandse klant maar het betekend natuurlijk niet dat ze het er zo uit mogen pakken!

Grtz QAKB

Iemand weleens in Oberhausen wezen shoppen de 28e? Veel NL daar of niet?

Laatst bewerkt:
Nee ze hebben nu paden gemaakt met linten afgezet,dan krijg je een bestellijst die vul je in en lever je bij het personeel van de aldi/lidl in.
Vervolgens krijg je een nummer en moet je naar het magazijn,als jou nummer aan de beurt is krijg je een kar met de producten die jij hebt besteld.:)

is al eerder geïntroduceerd, vlak bij de grens met name....... inderdaad met bestelbonnetjes en rijen, ben toch niet gek!!

Zoek lekker op de sites van Lidl of Aldi naar een filiaal iets verder over de grens. Stukken rustiger dan direct aan de grens. Of inderdaad zoals hier al gezegd, ga 's avonds of een dag later, bij de meeste shops wordt in de loop van de dag gewoon weer bijgevuld.

Back
Bovenaan