Pitcher

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: 919
Artikelnaam: Pitcher
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 233,10 gram
Aantal schots: 37
Effectomschrijving: 37 schots komeet die rode, groene en blauwe staarten de lucht in werpt. Uit titanium burstknallen ontspringen parelwolken met felle knetterregens. Home-run!
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 19,95
O.a. te koop bij: GoedVuurwerk.nl

919_pitcher.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jongens, dit klopt niet helemaal zo te zien!

Verkeerde effect omschrijving denk ik zo, of in iedergeval de schoten. want zoals ik tel, zijn dat er dus echt GÈÉN 37:p

Verkeerde effect omschrijving denk ik zo, of in iedergeval de schoten. want zoals ik tel, zijn dat er dus echt GÈÉN 37:p

Misschien meerdere schoten per tube?
Of het zou kunnen dat er in het midden van de cake ook nog tubes zitten!
Maar het kan natuurlijk ook een fout plaatje/ foute effectomschrijving zijn...

Klopt, ik tel maar 16 shoten :bonk:

Zou wel een foutje zijn :rolleyes: , hoop dat er nog een filmpje van komt , ben wel benieuwd eigelijk naar deze cake:rolleyes:

--pyro99:bye:

Klopt, ik tel maar 16 shoten :bonk:

Zou wel een foutje zijn :rolleyes: , hoop dat er nog een filmpje van komt , ben wel benieuwd eigelijk naar deze cake:rolleyes:

Ik denk dat dit weer zo'n geval is als Oorverdovend: op het plaatje zijn er 25 schoten, maar in het echt zijn het er 36!

In de folder van de BoerenBond/Welkoop staat ook dat deze pot 37 schoten heeft:bonk:
Met de zelfde afbeelding als die in de startpost.
Ben benieuwd waar de fout zit :rolleyes:.

Jawel deze is wel geschoten;)
Ik kon het filmpje in mijn map alleen niet thuisbrengen;)

Zal het direct even uploaden.

Edit: betreffende die schoten.. volgens mij is dit product gewoon nog veranderd.
Ik zal dalijk nog een foto uploaden waarop te zien valt dat het aantal schoten en de vorm van de cake niet overeenkomt met de foto in de startpost.

Leuke cake met mooie blinkers, niet speciaal verder. Maar het finalesalvo.... Wat hebben ze daarmee uitgespookt? Dat is pas een anticlimax....

Bedankt voor de film Morris! :)
20 euro voor 37 schoten is niet verkeerd voor die mooie blinkers!
Vind alleen (zoals Pyroguy al aangeeft) dat de finale niet echt is waar ik op had gehoopt...

Bedankt voor het filmpje! ziet er goed uit voor 20 euro:D alleen een apparte finale:rolleyes:

Hij heeft dus idd 37 schoten (i.p.v 16 )
Maar klopt de foto dan niet:bonk:?

Mhh...

na het filmpje nu eens goed gezien te hebben, vind ik het opzig een redelijke cake voor het geld!
Goede boeketten, zo te zien lekker groot.
En ik weet niet WAT je gehoopt had Rob, maar ik vind het nu niet slecht!

Bedankt voor het filmpje! ziet er goed uit voor 20 euro:D alleen een apparte finale:rolleyes:

Hij heeft dus idd 37 schoten (i.p.v 16 )
Maar klopt de foto dan niet:bonk:?

Zoals al gezegd: de foto klopt inderdaad niet.
Mijn foto zal z.s.m. online komen.

Back
Bovenaan