Piroshop Arentz

Net terug van het ophalen van mijn bestelling. De lokatie was goed aangegeven met zo'n luchtschijnwerper. Het stond netjes klaar en heb zelfs nog zo'n 100 shots Candle gekregen. Bedankt en succes!

Net terug van het ophalen van mijn bestelling. De lokatie was goed aangegeven met zo'n luchtschijnwerper. Het stond netjes klaar en heb zelfs nog zo'n 100 shots Candle gekregen. Bedankt en succes!

Kijk dat zijn dat mooie verhalen, kijk er zelf naar uit om het de 30ste op te halen

Slechtste ervaring ooit dit jaar. 2 en een half uur moeten wachten en bij het controleren ontbreken 7 producten...

Ik mis 1 gold-blue van funke. En had bij de crackling Willows van Evo een gratis piroshop knalcake. Ook die zat er niet bij..

Ik was er iets over 7 en het was me al wel duidelijk dat het niet helemaal gesmeerd liep aangezien er bij meerdere bestellingen producten ontbraken en mensen ook al begonnen te vragen of het nog lang ging duren omdat ze nog verder moesten.

Ik heb uiteindelijk 20 minuten staan wachten dus dat viel nog enigszins mee. M’n bestelling was verder helemaal compleet op de Sirenenraketen na die ze helaas niet konden leveren. Ik kon het geld terugkrijgen of ander vuurwerk uitzoeken en heb een mooie deal kunnen maken.

Hopelijk hebben ze nu de boel weer op de rit, vind het verder wel een erg fijne winkel namelijk.

Ik kom er net achter dat ik nog 3 waaiercake mis. Heb Rene een mailtje gestuurd. Hopelijk kan hij de bestelling met een maat meegeven die maandagavond gaat rijden. Toch niet scherp genoeg geweest. Hopelijk krijg ik ze nog, anders dikke pech.

Leek vanochtend een beetje chaotisch en mijn bestelling klopte niks van.

Uiteindelijk is alles wel opgelost. Had het gevoel dat niet iedereen was op komen dagen om zijn bestelling op te halen. De bonnen zoekers zaten na 10en nog met een volle 9 uur map.

Ik kom er net achter dat ik nog 3 waaiercake mis. Heb Rene een mailtje gestuurd. Hopelijk kan hij de bestelling met een maat meegeven die maandagavond gaat rijden. Toch niet scherp genoeg geweest. Hopelijk krijg ik ze nog, anders dikke pech.

Waarom dikke pech, je hebt er toch voor betaald.

Zal vanavond de bestelling goed controleren, hopelijk is het wat rustiger vanavond en loopt het allemaal soepel.

Na afgeven van mijn bestelbonnen werd alles vlotjes gepakt, op gereed staande wagentjes geplaatst, door medewerkers naar de auto gebracht en zelfs door hen de auto ingepakt. Super geregeld. Echter doordat zij hielpen met inladen, kon ik mijn bestelling niet volledig controleren. De bestelde cakeboxen en compounds had ik voorbij zien komen, dus dat klopte. Helaas ontbraken na controle van het kleinere spul enkele cakes.

Toen begon het wachten. Pas na een half uur wist men mij te melden dat de bestelde cakes uit de Katan Loud! collectie niet geleverd waren en pas na nog eens een kwartier kon men mij vervangende producten aanbieden. Thuis aangekomen zag ik pas dat men per ongeluk een PSA compound te veel geleverd had.

:bonk:

Een regelrechte aanfluiting! Heb 3,5 uur moeten wachten op mijn bestelling. 3,5 uur!!! En ik was geen uitzondering. Ongeorganiseerd en incapabel team dat niet op elkaar was ingespeeld. Het ging zooo traag en bij vrijwel elke bestelling klopte het voor geen meter. Bij mijn eerste ontvangst moest ik ze er op wijzen dat er toch echt onder andere 3 compounds ontbraken. Er kwam nog wel een slap excuus dat er een vrachtwagen nog niet gearriveerd was, maar dat was het niet alleen. De zaakjes waren gewoon niet op orde. Denk dus goed na voordat je hier een bestelling plaatst. Ook al zijn de aanbiedingen gedurende het jaar verleidelijk.

Een regelrechte aanfluiting! Heb 3,5 uur moeten wachten op mijn bestelling. 3,5 uur!!! En ik was geen uitzondering. Ongeorganiseerd en incapabel team dat niet op elkaar was ingespeeld. Het ging zooo traag en bij vrijwel elke bestelling klopte het voor geen meter. Bij mijn eerste ontvangst moest ik ze er op wijzen dat er toch echt onder andere 3 compounds ontbraken. Er kwam nog wel een slap excuus dat er een vrachtwagen nog niet gearriveerd was, maar dat was het niet alleen. De zaakjes waren gewoon niet op orde. Denk dus goed na voordat je hier een bestelling plaatst. Ook al zijn de aanbiedingen gedurende het jaar verleidelijk.

Vind dit toch enigsinds tever gaan, deze zaak draait al jaren goed. Ben altijd top geholpen, dat er iets is mis gegaan moge duidelijk zijn. Maar dat betekend niet dat je hier nooit moet bestellen.

Prima winkel met een goede service (normaal gesproken) Dat alles in de soep loopt kan de beste gebeuren helaas. En zo,n vrachtwagen kan zeker wel voor een hoop problemen zorgen.

Mgoed, ik moet er zo ook nog heen. Ga het meemaken, kan een rot ervaring zijn maar kom al 10 jaar bij deze zaak (hiervoor katan zutphen) en nog nooit problemen gehad en gehoord

Volgens mij kan je een aardig lijstje maken van zaken die hier op het forum succesvol zijn waar het de laatste jaren wel een keer grandioos mis is gegaan. Blijft desalniettemin belachelijk dat het zo uit de hand kan lopen. Hopelijk eenmalig.

Hoop dat alles vanavond wat minder chaotisch is.

Back
Bovenaan