Torrr
VWC lid
Het knalt wel heel zacht
dat kun je aanpassen door je geluid harder te zetten, wist je dat niet ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het knalt wel heel zacht
afgaande op het filmpje deel ik jou mening. Luister maar goed naar de liftcharges en knallen ik de lucht. Je zou bijna zeggen dat de liftcharges harder knallenHet knalt wel heel zacht
Idd nee dit word hem nietafgaande op het filmpje deel ik jou mening. Luister maar goed naar de liftcharges en knallen ik de lucht. Je zou bijna zeggen dat de liftcharges harder knallen
je kan dat niet zo beoordelen, de filmer staat op de cake uiteraard gaan de liftcharges harder, wat een geweld man, 140shots in 5 sec. gewoon een must have.afgaande op het filmpje deel ik jou mening. Luister maar goed naar de liftcharges en knallen ik de lucht. Je zou bijna zeggen dat de liftcharges harder knallen
ja die krijgen echt spijt, dit is een erg bijzonder product.2x besteld, gaat sowieso prima indruk maken in de finale.
Zelfs al zijn ze niet zo hard als de betere salutes op de markt, 140 stuks (x2) geeft zeker een wauw effect.
Vorig jaar 2x de Secret Salute limited edition geschoten (64 stuks in 5 sec). Alleen al die snelheid van het afvuren maakt al indruk.
Ik zal wel een filmpje tegen die tijd delen, en ik hoop dat de sceptici dan spijt krijgen![]()
Ik meen me te herinneren dat hier nog een video van circuleerde. Is deze inmiddels eens geschoten, want wat een gigantische beuker was dit!
jaartje lekker door kunnen drogen, ik zie hem graag in de straat. kom maar op.Ik vond het niet bepaald als een beuker overkomen op dat filmpje. Tenzij je alleen al hoge snelheid refereert als beuken. De knallen kwamen nogal matig / fel over ( zeg maar RACT-proef ). Maar dat is natuurlijk beoordeeld van een filmpje.
Hoepels zijn krom.
Maar sommige dingen zijn nog krommer dan een hoepel![]()