[Piroshop Arentz] PSA Special Salute 140

afgaande op het filmpje deel ik jou mening. Luister maar goed naar de liftcharges en knallen ik de lucht. Je zou bijna zeggen dat de liftcharges harder knallen
je kan dat niet zo beoordelen, de filmer staat op de cake uiteraard gaan de liftcharges harder, wat een geweld man, 140shots in 5 sec. gewoon een must have.

Het kan zijn dat ze geen verborgen filmpjes op het forum willen? Maar dat is alleen een aanname van mij, kunnen de mods meer uitleg over geven.

Laatst bewerkt door een moderator:
hij ziet er leuk uit maar ga hem niet halen, vorig jaar heb ik van jullie eigen merk de Piroshop 25sh salute gekocht maar man dat is de slechtste salute cake die ik ooit heb gekocht die knallen waren zo zacht, sorry maar daarom laat ik deze links liggen, verder is er niks mee hoor goeie winkel met zeer scherpe prijzen.

2x besteld, gaat sowieso prima indruk maken in de finale.
Zelfs al zijn ze niet zo hard als de betere salutes op de markt, 140 stuks (x2) geeft zeker een wauw effect.
Vorig jaar 2x de Secret Salute limited edition geschoten (64 stuks in 5 sec). Alleen al die snelheid van het afvuren maakt al indruk.
Ik zal wel een filmpje tegen die tijd delen, en ik hoop dat de sceptici dan spijt krijgen :p

2x besteld, gaat sowieso prima indruk maken in de finale.
Zelfs al zijn ze niet zo hard als de betere salutes op de markt, 140 stuks (x2) geeft zeker een wauw effect.
Vorig jaar 2x de Secret Salute limited edition geschoten (64 stuks in 5 sec). Alleen al die snelheid van het afvuren maakt al indruk.
Ik zal wel een filmpje tegen die tijd delen, en ik hoop dat de sceptici dan spijt krijgen :p
ja die krijgen echt spijt, dit is een erg bijzonder product.

Ik zou deze toch echt nog wel graag in straat willen hebben dit jaar, ideaal ding voor de situatie waarin we nu zitten,.... kort en heftig ding.

Ik meen me te herinneren dat hier nog een video van circuleerde. Is deze inmiddels eens geschoten, want wat een gigantische beuker was dit!

Ik meen me te herinneren dat hier nog een video van circuleerde. Is deze inmiddels eens geschoten, want wat een gigantische beuker was dit!

Ik vond het niet bepaald als een beuker overkomen op dat filmpje. Tenzij je alleen al hoge snelheid refereert als beuken. De knallen kwamen nogal matig / fel over ( zeg maar RACT-proef ). Maar dat is natuurlijk beoordeeld van een filmpje.

Ik vond het niet bepaald als een beuker overkomen op dat filmpje. Tenzij je alleen al hoge snelheid refereert als beuken. De knallen kwamen nogal matig / fel over ( zeg maar RACT-proef ). Maar dat is natuurlijk beoordeeld van een filmpje.
jaartje lekker door kunnen drogen, ik zie hem graag in de straat. kom maar op.

Ben benieuwd wanneer dit product weer op hun website komt (en meer aanvullingen natuurlijk ��)

Hoepels zijn krom.
Maar sommige dingen zijn nog krommer dan een hoepel :bonk:

Vorig jaar mocht de video niet in dit topic gezet worden.
Want oh we willen het onder de rader houden.
Maar ze deelden wel alle info en een link met de video.
Vandaar bovenstaande quote in het verleden.

En nu wordt doodleuk een video geplaatst en is alles koek en ei

Lekkere logica!

Jazeker, en ook nog 1 voor volgend jaar :)
Wel verwerkt in project. Zal het filmmateriaal van de week even plaatsen.

Benieuwd naar de beelden. Heb er 2 in bestelling staan die al twee jaar op mij wachten.

Back
Bovenaan