[Piroshop Arentz] Piroshop 25SH SALUTE

Hybrid

VWC lid
Artikelnummer: 1043
Artikelnaam: Piroshop 25sh Salute
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 150 gram
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: 25 schots cake met harde salute schoten
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 38 seconden
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €17,95
Aanbiedingsprijs: €12,95

IMAG0214.jpg
IMAG0213.jpg
IMAG0215.jpg

Wij danken Piroshop Arentz voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb deze ook, het blijkt dat er onder dat label, een ander label zit van een product genaamd Magnolia. Ik zal zo wel een foto uploaden.

Bijlagen

• 20181230_000053 [Desktop Resolution].jpg
    20181230_000053 [Desktop Resolution].jpg
    158,4 KB · Weergaven: 2
Dit was ronduit sneu...sorry hoor, Arentz luitjes, maar dit was echt plofplof...een Proline cake knalt nog harder, nou ja; bijna :D

Deze was bij mij ook echt een dikke flop de lancering knalde harder dan de salute zelf. De thunderking uit de bulkverpakking van arentz knalde daarintegen wel lekker

20181230_101033.jpg

20181230_101036.jpg

Ik had het gevoel dat deze blokjes vochtig waren, er zat een duidelijk verschil tussen de bombettes, 1 plofte en de andere knalde wel redelijk. Misschien dat een jaartje drogen doet wonderen.

Gewoon een leuk cakeje niks meer niks minder.
Ik kreeg hem in een doosje met kooi geleverd, mocht ik volgend jaar weer naar Arentz gaan pak ik hem weer mee want je hebt voor relatief weinig geld een leuk 25sh cakeje.

Wel apart dat er een ander label op zat waar 16sh opstond. (label zat verkeerd om en was niet zichtbaar)

Mensen die deze dit jaar getest hebben? Hoorde wisselende verhalen namelijk en ben wel op zoek naar een leuke salutecake voor de jaarwisseling om in combi te schieten.

Als ik eerlijk mijn mening mag uiten.
Vond ik dit de slechtste knalcake die ik ooit heb gehad.
Knalde totaal niet hard.

Omdat een andere post is gesloten plaats ik de vraag maar hier.
Weet iemand wanneer we bericht krijgen van Arentz dat we de bestelling van 2021 naar 2022 hebben geplaatst. (feitelijk de bestelling van 2020 van mij)
Het zou verwerkt worden, maar als ik in mijn account kijk is dat nog niet aangepast en op email reageren ze niet.

Het voelt niet echt goed momenteel, reactie is er niet. Zowel op mijn mail als hier geen reactie.
Heeft iemand informatie over hoe ze omgaan met de doorgeschoven bestellingen?, van mij staat er een aardige bestelling al twee jaar in de wacht. Op zich niet erg maar wil wel graag weten waar ik aan toe ben.

Back
Bovenaan