• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

Pirat K0203

Status
Niet open voor verdere reacties.
image

Deze?

Er zijn dus 2 versies in de omloop!
Deze zwarte strijker met rode kop, en de groene strijker met K0203 tekst en gele kop.

Klopt, deze strijkers had ik. Zijn deze beter? Of zijn de groene strijkers K0203 erop beter? Als de 1 van slechtere kwaliteit is is het eigenlijk gewoon oplichting. De kans is dan 1 op de 2 of je de goede versie hebt. Het doosje zag er wel hetzelfde uit dan?

Ik heb geen idee of er verschil in zit... Ik heb de groene met text gehad, en dr foto heb ik van lootsvuurwerk.nl
Wie weet zijn ze gewoon even goed? Dat zou ook best kunnen!

als ze even goed knalle dan de match cracker no 3 van chooet dan is het kwa prijs zeer aantrekkelijk om ze te kopen

Ze knallen sowieso niet harder dan de No.3 van chooêt! Maar daar is de prijs ook niet naar. Dit zijn wel goede strijkers, beter dan de "budget" strijkers.

Ik had deze vorig jaar gekocht en ik had de groene versie.
Man man, wat een goede knallers, geen weigeraars, stuk voor stuk
perfect afgewerkt en de knal lag tegen een corsair aan.

Maar nu ben ik daarjuist deze bij dezelfde verkoper gaan halen en
nu heb ik de zwarte versie meegekregen: 3 zonder strijkkop, de helft van
de kopjes zijn gebroken en je kan ze zo helemaal platduwen. En ik heb er dan
nog eens 10EUR voor betaald in de plaats van 4EUR!! :angry:

Zou ik teruggaan of zou ik me hier gewoon bij neerleggen?
Ik heb ze wel nog niet getest, ik durf gewoon niet!
Grtz

Grtz

Ik zou het zeker en vast terug brengen als ik jou was.

Grtz

Ik zou wel terug gaan, maar ik heb er ook gehad. En die wat ik heb zijn top. Harde strijkkopjes geen kapotte strijkkopjes goede vertraging, knal is goed.

En dit was ook de zwarte versie met rood kopje!

Worden deze nog veel geknald?
Bij mijn ouders in mijn oude "vuurwerkton" zit als het goed is nog een doosje van 100, met nog 80-strijkers erin denk ik.

lekker gedroogd, knalle goed dan denk ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan