Piranha

FireDragon

VWC lid
Artikelnummer: DC199
Artikelnaam: Piranha
Bruto Gewicht: NNB
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 70
Effectomschrijving: 70 schots multishot waarbij energievolle luchthuilers als een komeet naar ongekende hoogte klimmen. Steenharde knallen gaan vooraf aan dit schouwspel. Een knettergoede finale pot in diverse kleurstellingen die zorgen voor eindeloos spektakel.
Tijdsduur: 50sec
Stijghoogte: 25 mtr
Richtprijs: € 54.95

DC199.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wij danken Schuurmans Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
De omschrijving klopt niet!
Luchthuilers zie ik in overvloed, maar waar zijn de harde knallen en de kleuren die in de beschrijving staan.
Beetje saaie pot.

Nou dat vind ik toch een nette prijs voor zo'n grote waaier. Ik hoop dat we deze voor oud en nieuw nog een paar keer tegen mogen komen bij een demonstratie waar de Diamond Collection word geschoten, er zitten toch een groot aantal cakes bij die er leuk uit zien maar de films die wat onduidelijkheid scheppen. Het is jammer dat Schuurmans Vuurwerk dit jaar zelf geen demonstratie geeft met zijn vuurwerk, misschien een gemiste kans maar het houd ons wel in spanning.

Ik vind het een zeer nette prijs voor deze cake, minder dan een euro per schot en er zit nog variatie in de " tails " van de huilers. Wel leuk dat je als je goed luistert naar het filmpje volgens mij de hulzen van de huilers op de grond hoort vallen :wink:

Ik weet niet waarom je hiervoor die prijs moet neerleggen. T zijn wat tails en fluiters. Maar misschien ook omdat dat gewoon niet mijn soort vuurwerk is. Alleen een afsluiter, met ineens 5 enorme effecten. Zal deze cake al stukken beter maken.

Back
Bovenaan