Piranha [Compound]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 7610
Artikelnaam: Piranha
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 976 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Piranha, 100 shots 20 en 25mm compound.
Max. tube diameter: 20mm + 25mm
Kartoneenheid: 1/1
Richtprijs:
Adviesprijs 2023: € 109,00
Voorverkoop 2023: € 99,00
Onlineprijs 2023: € 89,99

O.a. te koop bij: WECOvuurwerk.nl

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben benieuwd naar de demo's. 100 shots uit minder dan een kilo kruit icm de effecten uit 20mm en 25mm tubes. Theoretisch kan het, maar ik ben niet van Weco gewend dat ze voor de beste kwaliteit gaan. Wie weet verassen ze ons.

Als dit niet sample syndroom heeft vind ik hem top want ongeacht het inzoomen zijn het best brede effecten voor de kalibers

voor 1kg kruit 100 schoten verwacht ik een prijs dichterbij de €50 dan €100. Maar ik hoop niet dat deze en die andere weco compounds corona prijzen krijgen

Hij heeft potentie voor in de vooravond in mijn ogen. Veel zal van de prijs gaan afhangen. boven de 50 laat ik hem wel staan.

Gaaf ding, maar betwijfel of dit met 10gr/sh realistisch is. Als het 2 cakes, zijn, zou ik de crackling liever als finale zien

Heel benieuwd hoe deze presteert in de straat. Voor een mooi prijsje meegepakt in de freakactie. Gaan we verwerken in het 18 uur projectje

Gisteravond in het 18 uur project verwerkt. Begint rond 1min 10, loopt dan wel nog 2 monster ride doorheen. 20mm deel had uiteraard beetje last van de wind maar 25mm deel presteerde echt goed. Mooie spreiding en prima burst voor 25mm

Zo dan, ziet prima uit. Vond hem in de winkel wat klein ogen, maar de uitwerkingen en burst zien er goed uit. Mooi dat salvo double gold tussendoor.

Weinig aandacht maar voor dit boxje. Formaat is idd niet al te groot maar zeker 25mm deel presteert dikke prima.

Zojuist nog een exemplaar besteld. Altijd leuk om in een 18 uur project te verwerken.

Back
Bovenaan