Piña Colada

Jaja, zo is hij ook hier ervaren. Wat een goede cake is dit. Ongetwijveld weer een topper uit het assortiment van Bonfireworks. Effecten zijn heel dik, niet groot, maar wel straatverlichtend.

deze ziet er zeer goed uit heb daarom ook besloten om deze dit jaar ook te nemen.
ga hem morgen nog een keer op een demo zien. deze pot heeft echt mooie heldere kleuren erin verwerkt met een lekker oplopend ritme. ben benieuwd morgen hoe hij bevalt:)

wat was dit een mooie pot op de demo van gisteren zeg! echt heerlijk. mooie gevulde lucht met erg heldere kleuren die rechtstreeks vanuit een cocktail lijken te komen. weer een favoriet erbij. ben erg overtuigd van de kwaliteiten van deze pot en ga deze dit jaar bij m'n collectie nemen.

EDIT: hier nog het filmpje van de Piña colada geschoten op de demo van de Vuurwerkstunthal Elst. per 2 stuks:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
had deze tijden de jaarwisseling en vond hem erg gaaf. erg mooie kleuren, grote boeketten en een lekker tempo. door de mist die hier hing kon je de effecten wel wat minder goed zien maar vond hem erg mooi. kreeg deze gratis maar denk dat ik hem volgend jaar er gewoon bij ga kopen. deze cake is zeer de moeite waard!
(sorry voor mijn 3 dubbele post)

Pina Colada

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Grote effecten en zeer kleurrijk. Net als veel andere bonfireworks producten een aanrader.

Geen nieuwe demo-filmpjes dit jaar?

Zo te zien jammer genoeg niet. Ik vind het allemaal ook erg jammer dat er erg weinig demo filmpjes van Bonfireworks zijn. Maar dit heeft allemaal te maken met dat het vuurwerk van Bonfireworks (te) laat in Nederland was. Hierdoor is ook mijn jaarlijkse demo waar Bon geschoten wordt niet door gegaan. Omdat ze gewoon nog geen spul hadden.

Heb deze cake met name besteld vanwege de kleurenpracht vindt deze op elk filmpje steeds weer machtig mooi overkomen.

Ik had de 2010 versie nog en die was echt weer geweldig! Erg mooie kleuren zitten er in verwerkt. Alleen leek hij bij mij nogal veel stijglading te hebben. Hij schoot de boeketten echt enorm hoog waardoor ze wat kleiner leken, maar dat was het enige min puntje aan deze cake. Aan het einde van het jaar weer!

Ten opzichte van andere producten schiet deze erg hoog waardoor de boeketten klein lijken. Hij is mooi, maar ik denk dat er mooiere producten op de markt zijn gekomen.

Mooist in HD:

Back
Bovenaan