Pigi. Vuurwerk 2010 -2011

Het filmpje voor de maand Juni:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En voor de liefhebbers een filmpje van Defqon 1. (vuurwerk rond 3:35)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De maand Juli is alweer bijna voorbij. Dit betekent dat de deadline van de Pigi. vuurwerk prijsvraag bijna is verlopen! Heb jij nog niet deelgenomen? Doe dit dan snel en wie weet ontvang jij dan gratis één van de drie laatste versies van de Pigi vuurwerk dvd 2009 / 2010!

Om kans te maken op deze dvd, moet je het volgende doen:
Stuur mij een PM met de volgende informatie:
• Jou favoriete Pigi. filmpje (het mogen er natuurlijk ook meer zijn).
• Een muziek fragment dat je graag terug zou willen horen in de speciale compilatie.
• En natuurlijk de reden waarom juist jij deze dvd wil ontvangen.
Je kan tot 31 juli 2011 24:00 jou keuze opsturen. De winnaars worden tegelijk met de release van de speciale compilatie op 1 september bekend gemaakt.

Natuurlijk is er ook een nieuw filmpje geupload:
+ YouTube Video

Zeer leuk gedaan zo, ziet er top uit.
Net wat Jupilerfreak zegt, blijft mooi die rook potten.

Nog een week te gaan tot de opening van het ''vuurwerkseizoen''.
Om de stemming nog wat te bevorderen zal ik elke dag tot de opening een filmpje uploaden.
+ YouTube Video

Morgen is het zover! Ik zet de compilatie in de ochtend in de upload op youtube, het zal even duren voor hij in volle kwaliteit online staat (het bestand is 1,17 gig:wink:)
+ YouTube Video

Back
Bovenaan