Pigi. Vuurwerk 2010 -2011

Ik kom meteen in actie!
Gelijk kijken.

Ik edit na kijken wel. Bedankt voor de compilatie!

Geweldige compilatie weer! Ik denk dat dit echt goed weergeeft wat voor jou de mooie momenten waren in 5 jaar Pigi vuurwerk. Op naar de volgende 5 jaar.

:bye:

Laatst bewerkt:
Ik kon je productfilmpjes altijd al erg waarderen. Maar dit vind ik een geweldige compilatie. Heerlijk om die beelden bij daglicht te zien. Flink knallen en wat spelen met singleshots!
Leuk dat je de moeite neemt om zo'n film voor ons te maken en je eigen "vuurwerkgeschiedenis" te laten zien!

Top!

Hij is weer lekker hoor Pigi! Goed gemonteerd en ook leuk om al die "oude" beelden door elkaar heen te zien. Veel ken ik,want ik heb al je dvd's!
Met andere woorden: GA ZO DOOR!!

Bedankt voor de leuke reacties:thumbup:
Ik plak er gewoon nog een week aan vast met elke dag een nieuw filmpje:yes:
De sound barrier van Lidu:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ja ze waren niet zo stabiel als de Binkies. Had jij ook een zooi Rebels waarbij de bombette niet afging?

Ik denk dat van de 10 rebels die in een pakje zitten, er 4 naar behoren functioneerden. De rest knalde op de grond, was zachter in knal of had helemaal geen knal.

Hele fijne compilatie Pigi, bedankt voor het posten! Complimenten voor jou, de stemming zit er goed in.
De buurt komt me trouwens erg bekend voor :), top!

Ik kijk af en toe even de nieuwe filmpjes in dit topic, vergeet meestal dagelijks te kijken.
Super films weer Pieter! Prachtige compilatie ook.
Die Rebels zijn wel echt bagger zeg :frusty: En dat voor €10...

Keep up the good work:thumbup:

@ Jupilerfreak: rond een uurtje of 11.

Vandaag lekker wakker worden met een nieuw filmpje, morgen de laatste update voor een lange periode!:wink:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan