Pietersvuurwerk DVD's

Pieter

VWC lid
Ik doe al even mee in het vuurwerk wereldje en in mijn jongere jaren had ik een eigen website en maakte ik ook jaarlijks een dvd waarop te zien was wat we met oud en nieuw uitspookten.

Ik kwam van de week een aantal van mijn dvd's tegen. Ik dacht misschien is er nog wel animo voor.

Uh0pNIq.jpg

EWLEagq.jpg

Enkele voorbeelden:

Laat maar even weten of jullie interesse hebben.
Ik moet ze nog wel even opnieuw branden/doosjes maken. Maar dat komt zeker goed.

Ik kan ze evt. ook meenemen naar de Zena Trophy. Heb daar mijn eigen standje met aanstekers (Koopjegadget.nl)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ze geloof ik nog ( ergens ) maar ik heb er ook animo voor! Neem maar mee naar de Trophy :) De goede oude tijd he.

Vind het een goed plan dit !
Utbunkertje,Fpm,Vwc,museumdudes en natuurlijk PIETERSVUURWERK !
Het zou geweldig zijn voor velen als er nog dvd's uitkomen !
Heb er een aantal kunnen scoren en de beelden zijn heerlijk !
Met name Vuurwerkmuseum dvd's vind ik echt het beste gevoel geven!

Die van het vuurwerkmuseum zijn zeker top om te kijken. Als er nog voorraad is heb ik zeker interesse in de dvd's Pieter:wink:

Hoi Pieter,
Top! de 2008/2009 en de 2009/2010 editie wil ik graag hebben, de 2010/2011 heb ik al en wordt op avondjes met mede liefhebbers vaak gedraait. Dus goud als we de complete serie zouden kunnen bemachtigen! :yes:

Maarre, dvd schijven, is dat niet vreselijk jaren 90? Kan je de video bestanden niet op een USB stick zetten, is dat niet veel efficienter en meer 2019? (enne, moet de jeugd dat niet bedenken ipv ik als bejaarde? :D :rolleyes:)

Ha Pieter!

Jazeker ik heb nog een stapel liggen van verschillende freaks!

Ik laat je vrijdag even weten welke ik wel heb en welke ik nog niet heb! ( Zit midden in een verhuizing ) Ik Pm je vrijdag even!

Hoi Pieter,
Top! de 2008/2009 en de 2009/2010 editie wil ik graag hebben, de 2010/2011 heb ik al en wordt op avondjes met mede liefhebbers vaak gedraait. Dus goud als we de complete serie zouden kunnen bemachtigen! :yes:

Maarre, dvd schijven, is dat niet vreselijk jaren 90? Kan je de video bestanden niet op een USB stick zetten, is dat niet veel efficienter en meer 2019? (enne, moet de jeugd dat niet bedenken ipv ik als bejaarde? :D :rolleyes:)

Haha ik zat hier ook al aan te denken, of eventueel na een betaling versturen via wetransfer.
Enige minpuntje is dat men na ontvangen van de beelden ze zelf kunnen delen. Al kan men een dvd ook rippen en online gooien. Dus misschien wel beter om hem op YT te zetten en er advertenties op te zetten ;)

Tof dat er zoveel animo voor is! Ik ga zorgen dat er een aantal dvd's klaarliggen in mijn standje bij de Trophy.

Hoi Pieter,

Leuk te horen dat je de 2010/2011 dvd nog vaak aanzet :cool:

Wat betreft dvd's daar heb je opzich een punt. Is niet van deze tijd maar het heeft toch ook nog wel wat. Daarnaast heeft (volgens mij) vrijwel iedereen een xbox of een playstation in huis waar je de dvd's op kan afspelen.
Ik heb ook wel zitten denken om usb stickjes klaar te maken.
Ik ga even kijken hoe ik dat kan aanpakken en hoe grote usb sticks ik dan nodig heb voor de drie dvd's.

Ik heb eigenlijk ook meer voorkeur bij een USB, ondanks dat de DVD's uit 'nostalgische' redenen nog wat hebben :)

Is het dan ok als ik de .iso bestanden op een usb stick zet?

Dan heb ik volgens mij aan een 32gb stickie wel genoeg namelijk :)

Is er ook een mogelijkheid om de DVD opgestuurd te krijgen? Natuurlijk met betaling van verzendkosten. Weet niet zeker of ik op de trophy kan zijn.

Back
Bovenaan