Pielke pijl doet zijn naam eer aan met een pijlen finale

pielke

VWC lid
Voor ieder de Beste wensen voor 2017

Zoals de meeste plan ik mijn showtje normaal geruime tijd voor december al.
Maar dit jaar ging het anders , na een paar zure jaarwisselingen had ik niet meer de drive om me vanaf net na de zomer op vuurwerk te richten.
Sterker nog ik wilde eens een jaartje overslaan :bonk:

Tot bijna de laatste week van December hield ik dit vol,,, toen dus toch maar wat kruit ingeslagen en er toch een leuke jaarwisseling van gebouwd :D
Schietlijst:
Meteorrain
Cruel Traction
The Titan
Golden Tears
Henri's toppertje 6x
Silk willow 5x
Crossing Crossete 3x
Golden box 2x
Funke 19shots 6x Hardste burst
Sky Symphony 3x
Sensation 3x
Raptor 2x
Golden wave 2x
Crackling wave
Hyper 3x
Crackling cry 1.0 4x
Crackling cry 2.0 2x
Mayem box @ones
Mix box @ones
Triumph
Night Howler 4x
Canis 12x
Thundering heaven 12x oud 30x nieuw
Titanium salute 18x (piromax)
Beta 2x per 5

Pijlen:
Brullende Pieter 10x4
Gold Rausch 2x6
Rolling Rocket 5x12
Rochetta 10x10
Colourfull Display 5x20
Rosy Clouds 2x15
Its Big 5x6
Cosmopolitan 1x18 (dit zijn de mooiste)

Bekijk bijlage 31978Bekijk bijlage 31979
De pijlenbak, nog niet klaar daar , maar helaas de enige foto's

Deze video kreeg ik 9/1/17 van mijn collega, wist helemaal niet dat zijn zoon ook gefilmd had. Het beeld is mooi maar het geluid iets minder.

Ps: helaas was een TE dunne voedingskabel doorgefikt waardoor 1 pallet niet af ging net voor de laatste salutecakes :angry::angry:

Laatst bewerkt:
Rare vraag van me misschien .
Maar... wat noem jij veeeel meer pielke

Sorry nu ik het las heb ik het aangepast , komt beetje overdreven over.
Vorig jaar was er iets meer brandstof bedoelde ik , daar zal ik hier ook wat filmpjes van posten.
Maar toen was het ook misschien wel iets te veel omdat ik de 2 bedachte shows niet op tijd af had gekregen.

Mooi om te zien dat het kruit kruipt waar het niet gaan kan..en dat je toch nog het plezier hebt kunnen vinden én wat vuurwerk hebt ingeslagen.
Prima show!!!!.

Dankje kerel , heb er ook echt van genoten. (de stem tijdens de show is mijn collega btw)
Zelf wordt ik niet meer zo warm wanneer er maar 1 cake schiet, doe mij maar chaos :D

Aangezien ik dit jaar maar 1 filmpje had post ik hier wat korte projectjes van 2015/2016 omdat ik daar de losse pallets weg heb moeten schieten ipv een showtje door tijd gebrek

Laatst bewerkt:
welke pijlen heb je allemaal geschoten eigenlijk? Ben zelf ook een pijlenfan en er zaten best een paar pareltjes tussen zeg! Voor die gouden brocade bijvoorbeeld.

Echt een hele dikke ( chaos ) show! Zoals we van jou konden verwachten na vorig jaar .. :D

Wat zijn de salute cake die je in de show hebt verwerkt? En heb je sowieso een hele schietlijst?

Lijstje toegevoegd heren
De mooiste pijlen vind ik de Cosmopolitan , zelfs de kleinste zijn mooi

Salute cake's van piromax waren de beste van wat ik had MasterBsc

Laat me nu het geluk hebben dat het zoontje van mijn collega het 2017 showtje met een actioncam (wide) gefilmd heeft :handsup::handsup:

Maar ik ben pc-noob, hoe krijg ik een MP4 bestand op youtube ???
Met de telefoon was het simpel ,maar dit weet ik ff niet .

update;
Het is uiteindelijk gelukt om de video van het sd kaartje rechtstreeks naar YT te uploaden , omdat mijn bewerkingsprogramma het niet als film maar als foto's zag .
Is het mogelijk om deze video nu nog te bewerken ??
Zou graag de rustmomenten inkorten...

BVD

Laatst bewerkt:
Dank u , al ging het niet 100% goed ben ik er toch best tevreden over.
Het is idd op een auto-industrie terrein waar ik werk, mijn "baas" is mijn beste maat en die woont daar.

Meteen nog maar een projectje 15/16

Nog een projectje 16/17

Zena cakebox
144XL Katan
Zena Revolution 2x de laatste 4 cakes
Funke 19 shots Strobe variations en Corrola variations, deze blaffen op het laatst een beetje na.(BAM BAM BAM)

Dus sorry voor mijn eerdere leugen dat er maar 1 pallet niet ontstoken was, het waren dus 2.
Maar ik wist toen dus niet dat er nog een 2e filmer was, en had hier dus geen bewijsmateriaal van .

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan