Philopater

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 04322
Artikelnaam: Philopater
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1000 gram
Aantal Schoten: 60 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 60 seconde
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €89,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet
04322_2.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Omdat ie hier niet te koop is (of om half 4-4u al niet meer was), verhindert meteen verdere bestelling trouwens, scheelt weer ruggengraat.

Heb het filmpje nog eens bekeken. Vind het nog steeds niet veel soeps.
Als het van een ander merk was geweest wel? Als ik deze video bekijk vindt ik dit echt wel een heel leuk blok. Geen 85 eu, maar voor 40 eu gaat je niet een mooier blok vinden met 60 shots 30mm denk ik.

Als het van een ander merk was geweest wel? Als ik deze video bekijk vindt ik dit echt wel een heel leuk blok. Geen 85 eu, maar voor 40 eu gaat je niet een mooier blok vinden met 60 shots 30mm denk ik.

Ik vind het gewoon niet mijn ding. Omdat deze doos toevallig van Leslie is heeft er niets mee te maken. Ik vind het maar een vreemde aanname van jou kant. Maar het is natuurlijk prima als jij er wel wat van vind. Smaken verschillen nou eenmaal.:)

Ik vind het gewoon niet mijn ding. Omdat deze doos toevallig van Leslie is heeft er niets mee te maken. Ik vind het maar een vreemde aanname van jou kant. Maar het is natuurlijk prima als jij er wel wat van vind. Smaken verschillen nou eenmaal.:)
Dat kan hoor, en ik doe geen aanname, was gewoon oprecht een vraag.

Back
Bovenaan