Philadelphia Spitters

Prachtige cake.
Laat hem staan tot volgend jaar in de opslag. Hier waait het al hard en gaat alleen maar harder waaien

1x besteld en 1x als vervanger gekregen. Aangezien het weer er hier meer dan prima uitziet, ga ik er wel eentje van schieten.

Deze is top inderdaad! En (zeker in de freak) voor een zacht prijsje te krijgen in vergelijking met de Mairo Gold. Ook met de wind(4/5 bft) ging het goed!

Wauw deze was geweldig! Vond 'm beter dan de Maïro Gold van vorig jaar. Die gekleurde sterren blijven serieus lang & fel branden.

Deze had eigenlijk een jaartje moeten drogen. Meerdere bombettes ploften helaas. De bombettes die wel fatsoenlijk knalden waren wel erg mooi. Die dikke dahliaster is echt prachtig in combi met dat donkere goud. Zal eens kijken of ik het filmpje een deze dagen er bij kan zetten.

Graag zou ik ook positief willen zijn over dit product, helaas was 50% van de totaal aantal schoten een PLOFFER.
jammer, verder de effecten en burst wel in orde.

Wel grappig hoe we als liefhebbers kijken, een Lion valt volgens de meesten tegen en een product dat gewoon niet naar behoren presteert, lees: ploffers, inconsistente burst en spreiding, dahlia's die niet ontbranden of maar zeer kort branden, wordt bestempeld als een topper.

Ik moest toch even gniffelen.

Back
Bovenaan