Philadelphia Spitters *NIEUW 2024*

Ik vond het echt een mooi ding, beter tempo dan de cairo en felle kleuren.

Waarom zou je deze vergelijken met de cairo, totaal andere cake. Deze afzetten tegen het alternatief Mairo Gold van lesli lijkt me logischer. Lesli heeft naar mijn idee toch een betere fabriek wat dit effect betreft.

Waarom zou je deze vergelijken met de cairo, totaal andere cake. Deze afzetten tegen het alternatief Mairo Gold van lesli lijkt me logischer. Lesli heeft naar mijn idee toch een betere fabriek wat dit effect betreft.
Denk dat hij zich vergist heeft.. Riakeo heeft ook wel wat met dat effect toch?

Op zich ben ik gecharmeerd van het effect. Alleen heeft het exemplaar op de demo van Ano mij niet over de streep kunnen halen. Zoals eerder vermeld is de spreiding onregelmatig en niet alle dahlia's lijken tot ontbranding te komen. Voor mij is de prijs/kwaliteit niet verhouding.
Wel gaat hij stiekem op het lijstje voor volgend jaar, mocht ik hem in de Freak tegen komen.

Typisch Riakeo effect. Persoonlijk vind ik deze niks bijzonder. Een zo'n balletje maakt het effect niet veel anders vind ik. Beetje saai. Maar goed: ieder het zijne. Komt er bij ons niet in denk ik.

Back
Bovenaan