pyro-freak
VWC lid
Ik wilde deze eigenlijk graag nog meenemen voor 32,50,- maar ben toch in dubio nu..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waarom zou je deze vergelijken met de cairo, totaal andere cake. Deze afzetten tegen het alternatief Mairo Gold van lesli lijkt me logischer. Lesli heeft naar mijn idee toch een betere fabriek wat dit effect betreft.Ik vond het echt een mooi ding, beter tempo dan de cairo en felle kleuren.
Denk dat hij zich vergist heeft.. Riakeo heeft ook wel wat met dat effect toch?Waarom zou je deze vergelijken met de cairo, totaal andere cake. Deze afzetten tegen het alternatief Mairo Gold van lesli lijkt me logischer. Lesli heeft naar mijn idee toch een betere fabriek wat dit effect betreft.
Dat kanDenk dat hij zich vergist heeft.. Riakeo heeft ook wel wat met dat effect toch?
Haha Mairo / Cairo, 1 letter verschil.Waarom zou je deze vergelijken met de cairo, totaal andere cake. Deze afzetten tegen het alternatief Mairo Gold van lesli lijkt me logischer. Lesli heeft naar mijn idee toch een betere fabriek wat dit effect betreft.
Wow.. je hebt helemaal gelijk. Paar pilsjes teveel opDat kan
Klopt maar riakeo is ook lesli toch? Die overspoelen de markt met dit effect, zit in heel veel producten
Dit inderdaad, bedoelde de Mairo. Was al te lang bezig achter de pc...Haha Mairo / Cairo, 1 letter verschil.
Typefoutjeeh denk ik
Ik vind 'm nog steeds matig. Sorry luitjes.
koopjeIk wilde deze eigenlijk graag nog meenemen voor 32,50,- maar ben toch in dubio nu..
Philadelphia splitters?Als ze die spitters nou ook nog laten crossetten is ie nog toffer
Ja, diePhiladelphia splitters?
Dat kon met de korting van BF.Hier staat ie erop voor 40, dus als je hem voor 32/30 tegen kan komen lijkt me dat best prima voor zo'n best wel unieke cake.
Denk dat dat ten koste gaat van kwaliteit. Kun je beter een goede crosette cake en goede goudbak zelf tegelijk afsteken.Als ze die spitters nou ook nog laten crossetten is ie nog toffer