Phenomenon 16's.

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 02933
Artikelnaam: Phenomenon 16's
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 231,80 gram
Aantal Schoten: 16 schots
Effectomschrijving: Luide blauwe en limoenkleurige dahlia's. Pyromould®.
Tijdsduur: 30 sec
Stijghoogte: 23 m
Richtprijs: €. 19,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Bijlagen

• phenomenon.png
    phenomenon.png
    945,7 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen cake met grote uitwerkingen maar wel een cake met uitstekende kleurrijke boeketten met een redelijke crackling er in, daar naast vind ik het persoonlijk één van de mooiste labels die ik heb mogen aanschouwen, de prijs kan er mee door voor een 16 schots cake al had ik hem liever een paar euro goedkoper gezien.

Heb deze cake 2x bij een bestelling gekregen en ik moet zeggen dat ik het toch wel een mooi ding vond! De crackling mine in het begin is echt hard, burst is goed te doen, boeketten waren vrij normaal en de kleuren rood/blauw en limoen/blauw zijn echt heel mooi! Vond dit zeker geen slechte cake! Heb wel is slechtere gratis cakes gehad.

Net gezien in Zoetermeer waar je hem als gratis cake krijgt. Was positief verrast, heldere kleuren en vrij harde dragon eggs. Ook een lekkere crackling mine eronder.

Net gezien in Zoetermeer waar je hem als gratis cake krijgt. Was positief verrast, heldere kleuren en vrij harde dragon eggs. Ook een lekkere crackling mine eronder.

Deze blijft me verbazen voor dat geld. De crackling mine is al snoeihard. Daarna flinke klappen op goede hoogte en effectbreedte is ook lekker! Knalde m'n andere cakes er net toch echt uit en dit was een van de goedkopere. Ik zie toekomst voor machinaal vuurwerk, je merkt echt verschil.

Blijft een heerlijke cake. Ik wil hiermee niet zeggen dat alle pyromoulds goed zijn maar dit is echt een topper!

Back
Bovenaan