Phantom

Gaaf product zo op film inderdaad. Hopelijk komend jaar wat van in de straat!

Zo dan, die zien er ook in productie dus prima uit. Geweldig spul om te stoken, die gaan er hoe dan ook komen dit jaar.

Heel wat van gestookt, en wat een toppers dit zeg. Prachtig om dit nu ook in Nederland te kunnen stoken.

Daar was ik al bang voor en dus vorig jaar goed van ingekocht. Machtig mooi spul dit.

Heerlijk spul dit, lekkere krijs vooraf en dan lekker hard de lucht in. Heel zonde om te lezen dat deze eruit gaan, had ik dit eerder gezien had ik hier nog flink wat extra van gekocht. Toch maar even me ogen openhouden voor wat restpartijen.

Blijf het heerlijk stookspul vinden, gelukkig nog een paar pakjes van over.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is er iets vergelijkbaars op de markt? Ik heb ze dit jaar helaas niet kunnen vinden, maar had gelukkig nog een doosje over. Zou wel zonde zijn als dit soort artikelen niet meer te verkrijgen zijn.

Is er iets vergelijkbaars op de markt? Ik heb ze dit jaar helaas niet kunnen vinden, maar had gelukkig nog een doosje over. Zou wel zonde zijn als dit soort artikelen niet meer te verkrijgen zijn.
Helaas is de import van dergelijke producten (stijgtollen) compleet gestopt. Ik ben er zelf ook fan van en m'n jongste zoontje nog veel meer, ik heb vandaag nog één doosje kunnen kopen maar ze zijn zeldzaam geworden. Het enige goede, of eigenlijk zelfs iets betere, alternatief is de Funke Tornado Wirbel maar die zijn enkel in Duitsland verkrijgbaar.

Back
Bovenaan