[persbericht] Wolff Vuurwerk maakt grote stap!

Weet er iemand toevallig of dat vuurwerk-vlijmen dit jaar gewoon weer de lijnen van brave/wichers (nu wolff) blijft verkopen? Of dat ze voor een andere importeur kiezen?

Beja, wij weten wel veel, maar lang niet alles.
Ik adviseer je om er een email aan te wagen, geheid dat je op je wenken bediend wordt.
[email protected]

wolff vuurwerk is toch mijn favoriet aan het worden
voral omdat ze nieuwe producten "lanceren" als je hem begrijpt

@ Fred, had ik al gedaan, maar nog geen reactie gehad. Dus ik dacht ik vraag het hier even, misschien dat er mensen waren die dit wel al weten.

Betekent dit dat vuurwerkland appingedam gewoon het zelfde assortiment als vorig jaar heeft met de zelfde prijzen??? Assortimenten zoals barely legal, lidu en dergelijke ook???

Dat zou namenlijk wel fijn zijn.

Laatst bewerkt:
Betekent dit dat vuurwerkland appingedam gewoon het zelfde assortiment als vorig jaar heeft met de zelfde prijzen??? Assortimenten zoals barely legal, lidu en dergelijke ook???

Dat zou namenlijk wel fijn zijn.

Hier zou ik wel van uit gaan ja, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
Neem anders even contact op met je dealer, die kan je vast meer vertellen :)

dat hele verhaal van dealers met voormalig B&W spul is nog steeds onbekend, is al vaker naar gevraagd maar nog niet beantwoord...still waiting

Weet iemand misschien wanneer de site van vuurwerkland online komt??
ben toch wel benieuwd en zitten nu zo beetje half november:rolleyes:

Op de site van vuurwerkland Appingedam staat dat je vanaf 1 december weer vuurwerk kan bestellen, op die datum zal ie dan ook wel weer online gaan denk ik.

Back
Bovenaan