[persbericht] Wolff Vuurwerk maakt grote stap!

Top dit nieuws.

Denk dat Wolff al heel hoog in aanzien stond bij vuurwerkliefhebbers en door deze gang van zaken zullen ze nog meer klanten kunnen bereiken.

Waar Wolff wel op moet letten denk ik, is dat ze niet te groot gaan worden. De kwaliteit moet natuurlijk hoog in het vaandel blijven staan en als je te groot wordt, kan de kwaliteit nog wel eens onder druk komen te staan.

Al om al, veel succes!!

hoe kan de kwaliteit achter uitgaan, als we dezelfde wijze gebruiken voor het selecteren van onze producten? :D

hoe kan de kwaliteit achter uitgaan, als we dezelfde wijze gebruiken voor het selecteren van onze producten? :D

Kijk dan ben je goed bezig. Maar er zijn denk genoeg voorbeelden te noemen, waarbij ondernemingen te groot werden en zo niet meer de juiste kwaliteit konden leveren.

Maar ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Kijk dan ben je goed bezig. Maar er zijn denk genoeg voorbeelden te noemen, waarbij ondernemingen te groot werden en zo niet meer de juiste kwaliteit konden leveren.

Maar ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen.

ja dat begrijp ik, je hebt ook wel gelijk.
maar met de overname van B & W, betekend dat we de Wolff kwaliteit blijven toepassen!

ja dat begrijp ik, je hebt ook wel gelijk.
maar met de overname van B & W, betekend dat we de Wolff kwaliteit blijven toepassen!

Persoonlijk denk ik dat de kwaliteit veel hoger ligt bij de spullen van Wolff zelf dan die van B en W. Dus laten we hopen dat Wolff de spullen van B en W of nieuwe producten voor die collectie naar een hoger en vooral een stabieler Niveau brengt!

Persoonlijk denk ik dat de kwaliteit veel hoger ligt bij de spullen van Wolff zelf dan die van B en W. Dus laten we hopen dat Wolff de spullen van B en W of nieuwe producten voor die collectie naar een hoger en vooral een stabieler Niveau brengt!

Dat hoop ik ook. Maar dat is toch ook wel het doel of niet Lucas ? :bye:

het eerste jaar zullen we heel veel spullen van B & W nog blijven verkopen, want zoals jullie weten is ook de voorraad overgekocht.
en later in de toekomst zullen we elk jaar de nieuwe producten die we normaal gesproken selecteren voor Dynasty / Full Loaded, ook toepassen op de "oude B & W merken". het valt tenslotte nu allemaal onder de "paraplu" WOLFF. we gaan dus ook nog dit jaar kijken of we nieuwe artikelen kunnen toevoegen aan de B & W merken, zoals Ludi, star, barely legal etc etc. maar het is nog vrij vroeg om daar wat over te roepen.

mocht er meer nieuws bekend zijn, wordt dat gelijk bekend gemaakt!

groetjes,

Lucas

toch hoop ik dat wolf de top cakes van B&W het zelfde houd

zoals de dominator van de star collectie
en de pyromania van de lidu collectie

vindt dit hele mooie cakes :)
en hoop ze ook nog dit jaar aan te kunnen schaffen.

Het is jammer dat B&W falliet is. En ik maar denken dat vuurwerk zo'n lucratieve handel is. Het is leuk voor Wolff dat ze het overgenomen hebben maar is er in vuurwerk land echt "merk" aanwezig dan? Ik bedoel heel groot deel van Nederland gaat vuurwerk halen om de hoek net als de bakker. Dan ga je toch ook niet tientallen zaken af als of je een computer koopt? Of zie ik dat verkeerd?

Het is jammer dat B&W falliet is. En ik maar denken dat vuurwerk zo'n lucratieve handel is. Het is leuk voor Wolff dat ze het overgenomen hebben maar is er in vuurwerk land echt "merk" aanwezig dan? Ik bedoel heel groot deel van Nederland gaat vuurwerk halen om de hoek net als de bakker. Dan ga je toch ook niet tientallen zaken af als of je een computer koopt? Of zie ik dat verkeerd?

Het grootste deel van de klanten koopt denk ik 'het vuurwerk om de hoek', maar door verschillende fora zoals deze, krijgen veel mensen inzicht en kennis van het Nederlandse vuurwerk. Ik heb een aantal vuurwerkzaken bijna om de hoek, maar koop er zelden wat, ik rij liever een eindje voor kwaliteitsspul :cool: Dankzij wat ik o.a. hier zie en lees! :wink: En Wolff is daar eentje van! Wellicht nu ook de toppers van B&W.

Het grootste deel van de klanten koopt denk ik 'het vuurwerk om de hoek', maar door verschillende fora zoals deze, krijgen veel mensen inzicht en kennis van het Nederlandse vuurwerk. Ik heb een aantal vuurwerkzaken bijna om de hoek, maar koop er zelden wat, ik rij liever een eindje voor kwaliteitsspul :cool: Dankzij wat ik o.a. hier zie en lees! :wink: En Wolff is daar eentje van! Wellicht nu ook de toppers van B&W.

Ben ik voor 100% met je eens.
En daarnaast is de uitstraling,sfeer van de winkel en de service ook van groot belang bij je winkelkeuze.

Ben ik voor 100% met je eens.
En daarnaast is de uitstraling,sfeer van de winkel en de service ook van groot belang bij je winkelkeuze.

Ik denk eerlijk gezegd de prijs ;)

Hoeveel krantjes krijgt men gemiddeld. 3 en dan kies je daar de goedkoopste uit of iets wat groot is. Een super 300.000sh cakes of zo'n geweldige nederlandse 100.000 klapper.

Maar met alle respect maar het zijn toch vooral kinderen die kijken op fora's en die kopen toch wel de hardlopers zoals Shocks, Aftershocks en
dat soort dingen. Cakes van 80,- zie ik een knul van 17 nog niet echt kopen

Maar de verkooppunten zullen ook wel een onderdeel geweest zijn om dit over te kopen. Misschien hebben ze nu in één keer 2x zoveel verkooppunten en of je dan B&W heet of Wolff. Vuurwerk verkoopt toch wel! :)

Fred, ik ben het met je eens.
De prijs is absoluut niet het belangrijkste voor het overgrote deel van de vuurwerkklanten.
Kwaliteit en vertrouwen in de vuurwerkwinkel waar je het vuurwerk koopt is veel belangrijker. Dat vertrouwen opbouwen kost jaren.

-

-

Maar ik vraag me nu af hou het zal verlopen met de ''goedkoopste vuurwerk winkel van Nl''

Beverwijk aangezien deze dealer ook by B&W zat.
Ik hoop ook wel dat ze zullen blijven bestaan.
Aangezien ze heel erg goedkoop vuurwerk verkochten...
Maar we wachten af

Feitelijk is de goedkoopste niks meer dan een promotiemiddel volgens mij. Want neem bijvoorbeeld Jumbo, heel veel dingen kosten daar even duur als bijvoorbeeld bij de AH en is nog soms lagere kwaliteit ook. Hier is t gelukkig, bij deze winkel, goede kwaliteit en goedkoop, maar de goedkoopste. Dat weet ik niet. Want je kan namelijk NIKS vergelijken.

Dit nieuwsbericht was wel boeiend, ik hoop nu dat mijn dealer ook deze artikelen die ze extra misschien hebben ook gaan verkopen.

Weet er iemand toevallig of dat vuurwerk-vlijmen dit jaar gewoon weer de lijnen van brave/wichers (nu wolff) blijft verkopen? Of dat ze voor een andere importeur kiezen?

Kun je het beste aan vwl vlijmen vragen ;) Ik zou zeggen bel ze ;)

nassaulaan 107
5251 JB Vlijmen
073 5113840

Back
Bovenaan