Peking Opera 100 [Compound]

Ik vond deze wel wat weghebben van de Knisternder FUnkenhimmel. Die sla ik overigens nog wel een stukje hoger aan. Maar....deze is voor mij de meest aansprekende box van Riakeo. GOed te zijn dat de kooiloze Riakeo producten zo goed werden gewaardeerd, dat stemt toch hoopvol.

Vanaf ongeveer 2:20. Echt een zeer mooie compound, felle kleuren en goed uitgewerkte effecten.
Zat wel een vertraging tussen cake 2 en 3.
Jammer van de vonkoverslag bij cake 3 met de Boombastic. Zorgde wel voor een geweldig moment.

Vanaf ongeveer 2:20. Echt een zeer mooie compound, felle kleuren en goed uitgewerkte effecten.
Zat wel een vertraging tussen cake 2 en 3.
Jammer van de vonkoverslag bij cake 3 met de Boombastic. Zorgde wel voor een geweldig moment.

Vanaf 2:22.
Gefilmd vanaf de andere kant met een ander toestel.
Oordeel zelf.

Ik ben nog altijd niet overtuigd; de peonyachtige dingen in het begin vind ik ronduit lelijk gevormd ondanks de prachtige kleur, Riakeo mag nog werken aan de kracht/agressiviteit van de chrysanthemum die in vrijwel elke box wat lafjes is, en je ziet qua spreiding het kooiloze hier toch duidelijk terug voor een 30mm....

Laat zo box een jaar goed drogen. kijken hoe die dan presteerd. zo dat kooi loos
Vindt wel een mooie box veel kleuren spreiding is prima niet vergeten dit is ontzettend veel wind doet ie het nog erg goed
kracht/agressiviteit tja dat is wel een ding dan

Back
Bovenaan