PAS OP VOOR OPLICHTING!!! www.sterkvuurwerk.nl

Kwam zojuist een website tegen waarbij ik heel erg mijn twijfels heb..

Vuurwerk kan alleen afgehaald worden door personen van 16 jaar en ouder, als je wat in je winkelmandje zet kan je alleen kiezen voor verzenden? Het lijkt mij dat dit niet klopt. KVK staat ook op een ander adres ingeschreven..

Ook het adres Chryssantenstraat 6 staat fout geschreven, er is alleen een straat in Veghel die Chrysantenstraat heet zag ik op Google maps.

Ik zou uitkijken met hier te bestellen, is er eventueel een site waar dit gemeld kan worden?

Het gaat om www.sterkvuurwerk.nl

Update 15-12

Het mag inmiddels wel duidelijk zijn dat dit een nep site is, die bedoeld is voor oplichting. Importeurs weten niks van deze zogenaamde winkelier.
Ik wil iedereen daarom waarschuwen voor deze website om hier NIET te bestellen. Ik hoop dat we op deze manier veel slachtoffers kunnen voorkomen. Wanneer je refereert aan dit topic, worden je berichten direct verwijderd op hun Facebookpagina.

Het is dus gewoon een grote oplichtingsbende. Nogmaals, NIET BESTELLEN!!!

Laatst bewerkt:
In Nederland is het pas toegestaan om vuurwerk te bezitten vanaf 28 December.

U kunt het vuurwerk nu al bestellen en laten bezorgen op het tijdstip van uw voorkeur.

Nadat u uw bestelling heeft afgerekend kunt u de datum en het tijdstip invullen.

Wij bezorgen door heel Nederland. Let op: bezorgservice niet beschikbaar in België.

Voor iedereen die voor meer dan 50 euro vuurwerk besteld zijn de bezorgkosten gratis.

Voor bestellingen onder de 50 euro gelden bezorgkosten á €5,- per bestelling.

Wij bezorgen het vuurwerk bij u thuis. Ophalen is dus niet nodig!

Zal wel een flinke chaos worden :bonk:

Hmmm, best vaag want volgens mij mag een vuurwerk verkooppunt geen vuurwerk bezorgen en mag het alleen verkocht worden op de plek waar de vergunning voor is afgegeven.

Vorige jaar was er ook zo'n vage site met de producten van de importeurs hierboven. Bezorgen van vuurwerk is bij de wet verboden.

Ik weet bijna zeker dat het gaat om puur geld innen. Je besteld, maakt over en vervolgens zie je niks van je vuurwerk en geld terug. Niet intrappen dus !

En absoluut overal even melden !

*Edit*

Ze hebben ook een FB : https://www.facebook.com/pages/Sterk-vuurwerk/677220105645841?ref=stream

Laatst bewerkt:
Vorige jaar was er ook zo'n vage site met de producten van de importeurs hierboven. Bezorgen van vuurwerk is bij de wet verboden.

Ik weet bijna zeker dat het gaat om puur geld innen. Je besteld, maakt over en vervolgens zie je niks van je vuurwerk en geld terug. Niet intrappen dus !

En absoluut overal even melden !

Dat idee heb ik ook ja, klopt van geen kant !

Stuur een mailtje naar arno bonte om te vragen of ze mogen bezorgen:wink:of beter nog bel ff het taskforce

vanavond wellicht een keer bellen. Ben eigenlijk wel benieuwd wie of je krijgt als je dat 06 nummer in de privacy policy belt.

het is heel vaag... is er niemand die ip checks kan doen?
kijk eben naar de filmpjes bij veel producten staan filmpjes van producten met dezelfde naam maar uit collecties die in engeland en de VS worden verkocht lol

de site ziet er toch wel goed uit..
wat zou het een uitkomst zijn zeg als er vuurwerk bezorgd zou worden hahaha

Hmm, die 'vuurwerkpeilen' lijken me wel wat, ga straks effe bestellen:wink:
Ook sterk: algemene voorwaarden van Cafferata en vooral spul van Lesli, Schuurmans etc. verkopen.

Back
Bovenaan