Paradise of Beauty

Prima cake,veel variatie. salute,s tussendoor,lekker fel,en ook weer heldere kleuren. staat ook zeker op de lijst.

hier mijn filmpje van deze cake

Edit:
ik zie dat deze niet goed gegaan is. sorry, ik heb hier dus geen goed filmpje van.

Straat filmpjes van oud & nieuw 2012/2013 (Gefilmt met mobiel)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Schitterende cake met een mooie variatie effecten met tussendoor ti salute finales!

Mooi dat er in het begin werd gezegd dat de prijs 'uitstekend' zou zijn, kijkend naar wat er uiteindelijk op de markt wordt gezet als product en dan nog kijkend naar de prijs is het alles behalve 'uitstekend'.

que? Leg 'ns uit, Konono? Want 52,50 is voor een goeie 500grammer een normale prijs en kwalitatief zie ik hier niets op aan te merken; mooie gevormde boeketten met goeie kleuren, lang hangend goud, goeie afwisseling en leuke tussenfinales... Ik zie geen probleem, waar zie jij dat wel?

que? Leg 'ns uit, Konono? Want 52,50 is voor een goeie 500grammer een normale prijs en kwalitatief zie ik hier niets op aan te merken; mooie gevormde boeketten met goeie kleuren, lang hangend goud, goeie afwisseling en leuke tussenfinales... Ik zie geen probleem, waar zie jij dat wel?

52.50 voor een 500 grammer vind ik persoonlijk al veel geld.
De effecten in dit product zijn voor mij niet bijzonder, de peonies zijn wel aardig, maar niet meer dan dat. De salutes zijn met sterren, dus geen salutes naar mijn mening. Goud is wel mooi inderdaad, maar dat is slechts 1 onderdeel van dit potje.
Zelf heb ik ook de 2pack Extreme gehad van Broekhoff.
36 schoten voor 42.50 per stuk. Effecten waren enorm goed uitgewerkt, grote boeketten, veel diversiteit en los gezien is deze nog eens goedkoper dan het product van dit topic.

Deze pot afgelopen jaar nog meegenomen met een dikke korting.
Echt een hele goede pot, goede afwisseling van effecten en een hele harde burst. De pot zelf is wel onnodig groot, want deze had gerust 10 cm minder hoog kunnen zijn. Hierbij nog een foto.

IMG-20121228-00109_zps26d3952c.jpg

Back
Bovenaan