Pandora's box

Echt een ontzettend gave cake, prijs is hoog, maar vind ik voor deze cake zeker waard.

Is geen slechte cake, maar lijkt helemaal niet op De Massive door de crackling.
Maar voor de prijs zou ik eerder gaan voor een Volt! Massive Blinkerz box 100sh voor 79,00 :D , deze is nb ook Compound :)

Deze valt me enigszins tegen, hij presteert ieder geval minder dan op het sample filmpje. Alsnog een leuke cake, maar mij eigenlijk te duur. Met korting in een freakactie betaal je evenveel als voor de Massive zonder korting, die in mijn ogen wel betere blinkers heeft. Maar goed, zaterdag wordt ie op de demo van 123vuurwerk geschoten samen met de Massive en de Color Change, dus perfect om het te vergelijken.

Mooie bak! Wel te duur maar ik ben een liefhebber van mooie kleurtjes :D!

Sowieso geen 40 euro waard, maar in freakacties het overwegen waard:

Valt me wel op dat de volgorde van de effecten op het filmpje van de demo van Orthen anders is dan de productvideo. Op de productvideo en bij de demo op de Rijswijkse vuurwerkhal werden de 3 hoofdeffecten alternerend geschoten, terwijl op de video van Orthen meerdere schoten van één effect achter elkaar zijn voordat een nieuw effect begint.

Ik heb de Pandora's Box voor het eerst in actie gezien tijdens een Wolff demo in oktober. Hier ging het waarschijnlijk om een sample en hier was die precies zo als in de productfilm (de 3 hoofdeffecten alternerend geschoten). Prachtige cake, mooie heldere kleuren en unieke kleurencombinaties. Toen ik hem tijdens de demo van Orthen zag, viel mij precies hetzelfde op wat postsvoordennis in de post hierboven ook al aangaf. Ik vond juist de afwisseling van de boeketten zo leuk en dat was nu weg. Nog steeds een goede cake, maar niet zoals ik had verwacht. Een paar dagen later is deze weer geschoten bij de demo van de Rijswijkse en Zoetermeerse Vuurwerkhal en daar vond ik dit één van de toppers van de avond. Nu wel alternerend geschoten en dit was 100% productie. Ik vond de burst ook hard, de kleuren wederom erg helder en de crackling finale een leuke toevoeging. Als die zo ook presteert in de straat dan heeft de Massive er een concurrent bij.

Opzich wel een lekkere cake hoor met een goede burst en leuke boeketten. Maar wel een stuk magerder dan de sample die ons werd laten zien een paar maanden terug. De finale is opzich wel lekker.

Leuke cake, de eerste paar salvo's met die gouden blinkers vind ik echt geweldig, daar na wordt hij voor mij niet echt mooier op. Dus voor mij is deze het net niet. De klappen waren wel bizar, zeker daar tussen de flats.

Ps : was gezellig Jorik, jammer dat je daar na niet met ons bent mee gescheurd naar Gouda - Goudvuur :)

Best veel van deze cake verkocht dit jaar aan de (leeks) ikzelf zou dat geld er nooit voor neer leggen.

Heb deze wel op film staan alleen is het geluid k*t doordat de mic iets te hard stond :bonk:
Zal hem later wel uploaden

Best veel van deze cake verkocht dit jaar aan de (leeks) ikzelf zou dat geld er nooit voor neer leggen.

Hoezo wel aan de leeks? Qua (speciaal) effect(en) en prijstechnisch zou ik deze nooit verkopen aan de gewone consument, maar eerder aan een liefhebber.

Back
Bovenaan