Pandora's box

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1730
Artikelnaam: Pandora's Box
Bruto Gewicht: volgt gram
Netto kruitgewicht: 488 gram
Aantal schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: 25 schoten met super heldere rode, paarse, lemon en blauwe boeketten, ondersteund door zilver en gouden blink.
Max. tube diameter: volgt
Tijdsduur: 30 sec.
Stijghoogte: volgt meter
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: € 39.95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1730_pandora_s_box.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nice! :D Spreekt me zeer aan! Alleen die !@#$% crackling in de finale,zonde.

Laatst bewerkt:
Deze was erg mooi met zijn blinkertjes en kleurtjes.
Beetje The Masive van de concurent.. maar dan opgevoerd groter en voller.

Zeer mooie cake met mooie heldere kleuren! Ik vind deze mooier dan de Massive doordat er ook roze in wordt verwerkt en heeft ook grotere boeketten. Er zit ook een chry crackling finale in en dat vind ik persoonlijk ook een goede toevoeging omdat je dan wel echt een finale hebt, al snap ik dat sommigen dat ook als een minpunt kunnen ervaren. Komt direct op m'n wishlist :D

Als ik dit lees wordt ik wel heel nieuwsgierig. Pas helemaal in mijn straatje dit, nice!

Je moet even op de VWC facebook pagina kijken en dan op 1 van de Wolff filmpjes tussen 07.00 en 08.00 minuten kan je 'm zien. Echt een toppertje!

Het is in mijn ogen een geperfectioneerde Massive.

Gevonden, thanks! Wat een topper zeg, die gaat er zeker komen dit jaar!

Je moet even op de VWC facebook pagina kijken en dan op 1 van de Wolff filmpjes tussen 07.00 en 08.00 minuten kan je 'm zien. Echt een toppertje!

Het is in mijn ogen een geperfectioneerde Massive.

Dit was voor mij een van de toppers van de demoavond. Blinkers in de mooiste kleuren vergezeld met keiharde burstknal en een leuke finale. Deze gaat er bij mij zeker komen!!

Was wel een heel erg dikke cake op de demo inderdaad. Lekkere finale op het einde, prima als stand-alone :)

Back
Bovenaan