Pamela

Leuke cake! De steps zijn prachtig uitgevoerd en de grootste effecten zijn gigantisch! Lekker bezig die Pamela...

Voor iedereen die denkt dat hij of zij de cake bij het reserve lont heeft aangestoken, Dit kan wel eens een productie foutje zijn geweest.

Ik had de cake vorig jaar ook en wat ik altijd doe is van elke cake de hoofd-lont vrijmaken!!
en alsnog begint Deze cake bij de finale terwijl het stickertje van de reserve lont er nog op zat.

Eigenlijk was dit een beetje een impulsieve aankoop. Ik had heel eventjes de tijd om nog een paar tientjes op te maken, kon kiezen voor 3 kleine cakes of gewoon een grotere.
Uiteindelijk kwam ik deze tegen ik dacht waarom ook niet.
Voor 20 euro de jaws besteld, El Blanco versie van deze cake.

Voor iedereen die denkt dat hij of zij de cake bij het reserve lont heeft aangestoken, Dit kan wel eens een productie foutje zijn geweest.

Ik had de cake vorig jaar ook en wat ik altijd doe is van elke cake de hoofd-lont vrijmaken!!
en alsnog begint Deze cake bij de finale terwijl het stickertje van de reserve lont er nog op zat.

Uit welk productiejaar kwam je cake van vorig jaar dan? Hoe groot zou de kans zijn dat er dit jaar weer productie fouten in zitten...

Het kan zijn dat de chinees het verkeerd geplakt heeft. Anders kijk naar de tubes, de eerste zijn wat kleinere boeketten. Wellicht dat die tubes ook wat kleiner zijn. Maar dat weet ik niet zeker want heb de cake zelf nog nooit gezien. Aleen de uitwerking

Back
Bovenaan