Pamela

Ik ga deze in de gaten houden. Ik wil hem eerst zien op een winkeliersdemo namelijk.
De schoten voor de laatste salvo's zijn namelijk erg groot. En als er 300 gram in deze cake zit en de 8 schoten die groter zijn zouden 20 gram hebben dan houdt je nog 140 gram over voor de salvo's en de beginschoten samen.
Ik vind zoals het op de lesli demo geschoten is, echt een supercake en zo wil ik hem wel hebben in de straat.
greetzz

Ja helemaal mee eens tjopper.
En zo ook bij de Big Momma, als deze presteert als bij het laatste filmpje (welke ook op de site gepubliceerd is) dan wil ik em ook wel.

Waarom een doorlontbox kopen als je er hier 4 van kunt kopen... je begint met 1 en dan 3 tegelijk, voor 120 euro ben je klaar :D

Super fijn, zoals al eerder gezegd; Lesli is echt goed bezig dit jaar! Hopen dat deze elders ook nog geschoten wordt op een consumentendemo.

Mja, hoeveel gram is deze?
500
of 300 gram?
Dan zijn het namelijk geen 25 gram per tube.

EDIT:
Ah, ik lees dat er alleen een paar misschien meer gram hebben.

Die laatste salvo's zijn werkelijk heerlijk! maaarrrrrrr die eerste shots vind ik waardeloos. Ok leuke cake voor de verassing, maar had liever het blokje met allemaal grote effecten gehad. Dan had ik hem gekocht.

Die laatste salvo's zijn werkelijk heerlijk! maaarrrrrrr die eerste shots vind ik waardeloos. Ok leuke cake voor de verassing, maar had liever het blokje met allemaal grote effecten gehad. Dan had ik hem gekocht.

Het is juist de bedoeling van deze cake om de kleine effecten met de grote effecten te combineren maar dan wel op een manier dat je het verschil echt ziet. Het zijn niet de meest populaire effecten maar ik vind hem goed gelukt.

Bij de show in Zoetermeer was het steeds groter en voller worden van boeketten binnen dit product goed waarneembaar. In dat opzicht een geslaagd artikel.

Gisteren een doos van uitgepakt, blijkt dat er de 'Jaws' van El Blanco vuurwerk in zit. Dit blijkt een omlabeling te zijn. Dus voor degene die deze besteld hebben, kijk niet raar op als er bij je bestelling de 'Jaws' zit!

Jaws El Blanco.gif

Back
Bovenaan