Pamela

Fijne cake en een prachtige opbouw!! Ik vind hem geweldig, lekkere rake klappen. Zeker in collectie absolute aanrader...

Boeketten zien er idd erg groot uit - prijs is ook prima. Ik zou zelf deze cake met een salvo einde van het hoofdeffect wel eens willen zien :)

Hele mooie cake, die opbouw vind ik geniaal en de finale salvo's mogen er wezen. Heb hem net besteld :p

Leuke cake met grote bor...ehh boeketten :angel:
Het idee heeft zich goed ontplooit in opbouwende fases. De prijs vind ik zeer aantrekkelijk.

Schitterende cake dit. Burst komt heel hard over. Boeketten blijven lekker lang hangen. Prima cake voor t geld.

Prachtige cake dit. Heel erg mooi en goed uigevoerd.
Effecten worden groter en groter. mooi rond en de burst is erg hard.
Ook van dit product vind ik de prijs prima.
Goed werk van Lesli.

Zelf vind ik vooral die afsluiter erg mooi. Eerst rood, dan groen en dan blauw:P helemaal geweldig. Voor 30 euro is dit zeker een product die t overwegen waard is. Dat de effect ook steeds groter (lijkt) te worden is ook erg leuk:P Alleen het effect soort is niet helemaal mijn ding, maar voorruit. (Mening gebaseerd op filmpjes)

Yeahh,, heb er 3 besteld ! na de film nogmaals te hebben bekeken ben ik daar toch erg
blij mee!
Mooie afwisselende cake, met een leuke opbouw, ook de prijs is super voor deze bak!

Dit had ik niet zo snel verwacht van Lesli, in de pyroshopper lijn nog wel. Prijs is goed, staat genoteerd (of misschien zelfs 2)

mvg

Op vuurwerkplanet staat dat deze cake 300 gram bevat, is toch minder dan ik had verwacht.

Lijkt dat de 'Enorme 25 grams bouquetten en een zinderende finale' enkel slaat op de laatste salvo's.
Anders kom je inderdaad niet uit met 30 shots en 300 gram.

Ik denk niet eens dat er ook maar één schot in zit die 25 gram bevat haha. Hooguit 20 gram voor de 8 grootste schoten of zoiets..

Back
Bovenaan