Palm Project 60'S

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 1434
Artikelnaam: PALM PROJECT 60'S
Bruto Gewicht: 1750 gram
Netto kruitgewicht: 805 gram
Aantal schoten: 60 schots
Effectomschrijving: Twee dikke cakes in deze top box. Veel gouden palm in dit project!
Max. tube diameter: 20 mm
Kartoneenheid: 8/2
Adviesprijs: € 59,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1434_Geisha_Palm_Project_Vuurwerkmania-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
TODAY IS PYRO MONDAY��!
Vuurwerkmania knalt online met de dikste aanbiedingen van Nederland��. Wij hebben de hoogste internetkortingen en bizar veel gratis vuurwerk bij online bestellingen! De Palm Project is NU tijdens Pyro Monday voor €9,99 te bestellen. Plaats de cake in de winkelwagen en de korting gaat er automatisch vanaf. OP=OP
https://www.vuurwerkmania.nl/palm-project-60-s-60.html

Actievoorwaaden: minimale bestelwaarde is €50,-, ex.superstunts etc. en max.1 per klant. Op deze cake is gratis vuurwerk tijdens Pyro Monday niet van toepassing.

#pyromonday

FB_IMG_1543835450228.jpg

Adviesprijs van € 69,00 is al erg hoog voor 805 gram. €30,00 - €35,00 kom meer in de richting.

Ach ja, wij als freaks zijn wel erg veel verwent met de nodige freakacties :p

Heeft iemand deze nog geschoten? Hoe was dit kleine boxje?

Heb hem dit jaar geschoten en heeft mij blij verrast! Verwachte er al niet zo veel van en zag ook niet dat er veel interesse voor was (toen een stuk of 8 berichten op dit topic) maar de box is mij prima bevallen. Zou hem dit jaar voor dezelfde prijs (35 euro) zeker weer aanschaffen!

Heb hem dit jaar geschoten en heeft mij blij verrast! Verwachte er al niet zo veel van en zag ook niet dat er veel interesse voor was (toen een stuk of 8 berichten op dit topic) maar de box is mij prima bevallen. Zou hem dit jaar voor dezelfde prijs (35 euro) zeker weer aanschaffen!
Heb je er niet toevallig een filmpje van gemaakt :)

Vond deze gister de grootste tegenvaller zou deze niet aanschaffen, weinig burst, kleine boeketjes.. nee jammer.

Helaas al aangeschaft eerder dit jaar in een frakactie want hij is inderdaad best prut. Dan maar ergens in een 18.00 projectje stoppen :angel:

Back
Bovenaan