Painted Panther [Compound] *NIEUW 2026*

PyroHengelo

VWC lid
Artikelnummer: 0202956
Artikelnaam: Painted Panther
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 900 gram
Aantal Schoten: 50 schoten
Effectomschrijving:
Tube diameter:
30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 60 seconden
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

Afgelopen jaarwisseling een waaier geschoten uit de Startrade lijn, vond die toch wel wat tegenvallen op basis van de filmpjes.

Maar als ik dit dan zo weer zie en het presteer zo in de straat dan is het toch wel een hele dikke lijn en zal ik wellicht een verkeerde batch hebben gehad.

Afgelopen jaarwisseling een waaier geschoten uit de Startrade lijn, vond die toch wel wat tegenvallen op basis van de filmpjes.

Maar als ik dit dan zo weer zie en het presteer zo in de straat dan is het toch wel een hele dikke lijn en zal ik wellicht een verkeerde batch hebben gehad.
Had vorig jaar bij toeval de Blaze wel is waar F4 maar qua specs gewoon 30 mm 2100gr nem
En die was erg goed.
Startrade is echt goed wordt geïmporteerd door Malte (Funke)

Had vorig jaar bij toeval de Blaze wel is waar F4 maar qua specs gewoon 30 mm 2100gr nem
En die was erg goed.
Startrade is echt goed wordt geïmporteerd door Malte (Funke)
Yes was mij idd bekend dat het door Funke wordt geïmporteerd, heb ook het idee dat het gewoon een slechte badge of productfout was. Kon me het al bijna niet voorstellen dat deze lijn niet goed zal zijn.

Deze is trouwens 1.3G... zie specs in het omschrijvingveld op Youtube.

En die salutes aan het eind, of die er in de productieversie ook zo in zullen zitten... 🤔

Deze is trouwens 1.3G... zie specs in het omschrijvingveld op Youtube.

En die salutes aan het eind, of die er in de productieversie ook zo in zullen zitten... 🤔
Tja, van Broekhoff/Magnum presteerde ook niet alles zoals op video afgelopen jaren. Het blijft een spelletje van mensen werk, kosten etc etc...

Of een productieversie overeenkomt met een productvideo is zelden een zekerheid. We hebben in de loop van de jaren al heel wat producten gezien die niet eens op de productvideo leken qua effecten maar nog veel meer die in een productvideo en/of op demo's enorm dik waren en in de straat flink tegenvielen. Welke importeurs op dat gebied hoog scoren weten we allemaal wel. Producten van de hand van Malte komen echter altijd overeen met de productvideo en worden uitgebreid omschreven waarbij niet alleen de pluspunten maar ook de minpunten aan bod komen. Ik heb er dus 100% vertrouwen in dat het zo in de straat staat.

Of een productieversie overeenkomt met een productvideo is zelden een zekerheid. We hebben in de loop van de jaren al heel wat producten gezien die niet eens op de productvideo leken qua effecten maar nog veel meer die in een productvideo en/of op demo's enorm dik waren en in de straat flink tegenvielen. Welke importeurs op dat gebied hoog scoren weten we allemaal wel. Producten van de hand van Malte komen echter altijd overeen met de productvideo en worden uitgebreid omschreven waarbij niet alleen de pluspunten maar ook de minpunten aan bod komen. Ik heb er dus 100% vertrouwen in dat het zo in de straat staat.

Perfecte uitleg

Meneer is niet op de hoogte van Duitse salutes, voert magnum die niet? Probeer anders eens andere 30mm salutes van de Malte fabriek 🤣
Ik reageer hier als Erwin, niet als Huisman, Magnum, enz. Ik bedoelde te zeggen dat de meeste Duitse winkels weinig tot geen 1.3G verkopen vanwege wet- en regelgeving. Uitzondering zijn enkele grotere (bekende) winkels. Er zijn immers wel eens eerder 2 versies van dergelijke artikelen geweest, de ene in 1.4G en de andere in 1.3G juist om beide soorten winkeliers dan te kunnen voorzien. Wees daar dus alert op.

Back
Bovenaan