Ozzy Osbourne gearresteerd wegens afsteken vuurwerk in hotel

moontan

VWC lid
Ozzy Osbourne gearresteerd wegens afsteken vuurwerk in hotel

UTRECHT - 19/10/07 Ozzy Osbourne is gearresteerd omdat hij vuurwerk had afgestoken in een hotel. "Iedereen werd 's nachts wakker van een enorme knal", vertelt Tommi Iommi, Osbourne's gitarist. "Ik werd wakker en zag Ozzy uit z'n dak gaan en vuurwerk afsteken in de gang."

Osbourne had eerder die dag de volledige vuurwerkvoorraad van een winkel opgekocht. "Na een poosje kwam de politie binnen", meldt Iommi. "Ze hielden Ozzy onder schot en arresteerden hem. De schaderekening bedroeg meer dan 200.000 dollar."

Bron: www.tiscali.nl

ozzy.jpg

Whaha. Wat een exentriek bericht. Typisch weer iets voor ozzy om de aandacht te trekken. Eerst een complete vuurwerkvoorraad opkopen en dan voor 200.000 euro schade veroorzaken. Wat een uitslovertje.:cool:
:bye:

Voor Ozzy blijft die boete gewoon een lachertje.
Laten we maar zeggen dat ie"paranoid" is !!
Je gaat rare dingen doen als je niet meer
weet wat je met je miljoenen moet doen.
LOVE OZZY !!!!

WHAHAHAHA Die Osbourne toch :D
Was ie in plaats van vlinderbommen Vleermuisbommen aan het afsteken?:D
En die boete blijft voor hem gewoon een joke.

Toen ik dit bericht zag moest ik echt lachen. Ik heb niet veel met die lijpo's, maar stuk voor stuk zorgen ze toch wel voor hilarische acties.

Toch frapant dat men hier dan wel weer de humor van ziet, ook dit valt natuurlijk onder vuurwerkvandalisme... :bonk:

Ik denk dat het verschil hem hier zit in dat hij bekend is, gepakt is en de schade zal betalen, een bedrag wat hem weinig pijn zal doen natuurlijk. :wink:

Toch frapant dat men hier dan wel weer de humor van ziet, ook dit valt natuurlijk onder vuurwerkvandalisme... :bonk:

Ik denk dat het verschil hem hier zit in dat hij bekend is, gepakt is en de schade zal betalen, een bedrag wat hem weinig pijn zal doen natuurlijk. :wink:

Ik zat ook te denken aan vuurwerk vandelisme maar omdat hij het in een hotel doet en bekend is en toch de schade betaalt, Vind ik dat door zijn actie vuurwerk geen slechte naam krijgt. Maar het blijft grappig zoiets verwachte ik wel:D:cool:

Natuurlijk is het vandalisme. Je moet echter wel nuanceren dat dit wat anders is dan de knuppel die buiten spullen opblaast waar de belastingbetaler voor op mag draaien. Deze man kan namelijk zelf de schade betalen en dat is nu net wat de huis, tuin en keuken vandalist in Nederland niet kan en wil.

Back
Bovenaan