[overzicht] Landelijke winkels met Cat 1. verkoop

Wanneer jullie weer winkels zien met echte cat 1 verkoop. voeg ik het weer toe.
Ik twijfel of ik ook een overzicht zal maken met cat 1. per winkelketen dat het gehele jaar door verkocht wordt.

Laatst bewerkt:
Misschien is een overzicht met prijzen van alle cat 1 ook handig? Ik weet niet wie zin heeft om het allemaal uit te pluizen?

Ik ben namelijk vaker het zelfde artikel in een ander pakje tegen gekomen voor de helft van t geld!

Voor de liefhebber, een rookie filmpje! Vuurwerk gekocht bij de intratuin. De happiness ( laatste ) is echt wel heel erg goed.

Film skills gaan naar mijn vriendin ( moest dit vermelden:wink: )

Houd er maar rekening mee dat het meeste/ zo niet alle F1 voor december uitverkocht zal zijn.
We er verzekerd van wil zijn voldoende in huis te hebben doet er goed aan niet al te lang te wachten want het vliegt uit de schappen bij de winkels en uit de bunkers va de importeurs wat ik opgevangen heb.

gr
Marchel

Houd er maar rekening mee dat het meeste/ zo niet alle F1 voor december uitverkocht zal zijn.
We er verzekerd van wil zijn voldoende in huis te hebben doet er goed aan niet al te lang te wachten want het vliegt uit de schappen bij de winkels en uit de bunkers va de importeurs wat ik opgevangen heb.

gr
Marchel

Dus dan heeft China volgend jaar toch nog iets te doen :p. CAT1 produceren en importeurs daarvan enkele containers importeren.

Ik zou sowieso de Funke Bengalfeuer mix een paar keer meenemen. Mini Stromboli is goed en ik zie ook nog rambo’s die wel goed zijn. Knetterlinten zie ik zo snel niet op de foto, maar als ze die hebben zou ik die zeker veel meenemen.

Vandaag in Pijnacker geweest bij Bunker en Driesprong! Beide leuk en ruim aanbod van Cat 1 spul!

Van beide wat bij elkaar kunnen sprokkelen van 'die rommel'!

klein_20201117_161331.jpg

Back
Bovenaan