Oversized

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5117
Artikelnaam: Oversized
Bruto Gewicht: 3800gram
Netto Kruitgewicht: 1960gram
Aantal Schoten: 100sh
Effectomschrijving: Oversized is deze compoundbox
gegarandeerd! Maar liefst 100 groot kaliber schoten worden in waaier-vorm afgevuurd, maximaal gevuld, 2KG kruit en 1x aansteken. Zilveren staarten, ghost effecten, peony’s met spinning pistil, strobe effecten en een ware blinkende finale met titanium knallen, de Oversized heeft het! Een complete vuurwerkshow voor in de straat.

Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 60sec
Stijghoogte: 30-40 meter
Richtprijs: 199,99

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken CAFFERATA voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Vind de eerste drie cakes behoorlijk magertjes, vierde cake met zijn spinning tails is wel onwijs gaaf. Maar 200 euro vind ik heel erg prijzig :confused:

Heel dik blok inderdaad! Verkoopprijs van 200 euro écht wel te veel, maar de uitvoering van de boeketten ziet er toch wel heel lekker uit hoor. Dat effect van de tweede cake trekt mij wel aan, der is nog zo'n box van Showtime met dat effect erin.

Hele mooie box ja! Wel duidelijk een stuk minder dan de sample maar dat was opzich te verwachten. Die vertraging is wel killing.. die is mij veel te lang. Jammer van de prijs en de vertragingen want de uitwerking is wel dik! Spinners en blinkers doen het bij mij altijd goed en Z shape ook. Is weer eens wat anders dan de standaard I shape.

Zie nu pas de straatfilm en dat bevestig direct hoe breed dit ding in de straat over kan komen, te gek.
Ben vooral gecharmeerd door de eerste rijen.

De spinner in de 2e cake is vervangen door een dikke silver palm ster lijkt her en de green dahlia is een peony geworden tov de productfilms. Nog steeds een mooie cake, prijs niet in orde.

Back
Bovenaan