Overname Zena Nederland

Eindelijk is dit nieuws officieel. De laatste week al roddels gehoord over een waarschijnlijke overname van Zena Nederland. Komt voor allen natuurlijk geheel onverwachts omdat Zena Nederland een goed beeld gaf van een goed lopend bedrijf met veel innovatieve en inspirerende producten. En dat Brave en Wichers Zena Nederland heeft overgenomen is natuurlijk helemaal onverwachts. Maar een prima oplossing voor veel mensen die door het fallisement van Brave en Wichers werkloos in het leven stonden. Maar gelukkig tijdelijk.

Zo blijkt dat door het hele jaar heen de vuurwerkbrance maar door blijft veranderen. En ik zie deze samenkomst van bedrijven ook erg intresant in, Zena Nederland heeft een paar goede koppen, en de oude werknemers van Brave en Wichers die nu verder kunnen gaan, samen een sterk team!

Gefeliciteerd voor beide bedrijven.

dit zal wel voor jouw tijd geweest zijn.
ik ben ietjes ouder als jouw, maak verder ook niet uit.
lang leve de lol . :D

hahaha dat dacht ik nu dus ook al hahahahahaha.. is het familie ván... want die andere wil en doet alleen maar zaken met vuurwerk als het maar illegaal is hahaha

Blijft het vuurwerk van Zena Nederland dan wel komen uit dezelfde fabrieken dan Zena Belgie onder de nieuwe eigenaren?

Het komt ook voor mij natuurlijk als een verrasing.
Alleen gelijk wat me ook opkomt er is natuurlijk een band met Zena Belgie. (Denk aan LVC/ VWB Forum enz.)
Wat gebeurt hiermee?

Deze gedachte kwam ook meteen in mij op, vooral omdat er in de text wordt vermeld dat de website van Zena wordt aangepast. Betekent dit dat ze zich los gaan maken van wat ook Donald al benoemd in bovenstaande stukkie text ?

Verrassend bericht deze overname, maar als ik het goed lees verandert er niet echt veel dus hoeven wij ons ook niet zo druk te maken.
Waar ik wel nieuwsgierig naar ben zijn de overige ontwikkelingen. Praten we hier over een nieuwe lijn? Nieuwe producten?
Affijn, we krijgen het snel te horen neem ik aan.

De overname zat al langer in de lucht.
Wij wensen de "nieuwe Zena Nederland"heel veel succes met de nieuwe start.

Ik wens Zena nederland veel goeds toe, had afgelopen jaar wat blokjes van hen gekocht, ga door met het concept wat jullie al hadden, veel succes

Als een bedrijf word verkocht wil toch niet zeggen dat het slecht moet gaan met het bedrijf?
Wat de precieze redenen zijn is toch helemaal niet belangrijk voor ons om te weten, alles weten maakt immers niet gelukkig. Dat wat wij moeten weten, is kenbaar gemaakt.

ik krijg een beetje een vreemd gevoel bij deze overname .
want het ging toch goed met zena nl . ?

Het ging goed met Zena en het gaat nog steeds goed met Zena en met de nieuwe organisatie en structuur kan het alleen nog maar beter worden.
Overnames in het bedrijfsleven is de orde van de dag, sinds kort ook in de vuurwerkbranche. De redenen ? Het kunnen er heel veel zijn; De verkopende partij is toe aan een nieuwe uitdaging of wil zijn geleverde inspanningen te gelde maken.

Ik ben niet geinteresseerd in de reden, het gaat ons ook niet aan denk ik.

ik ben benieuwd hoe het met de fpm-lijn verder zal gaan....gaat deze verder?
Wordt hij uitgebreid etc....ik bedoel...de avp-cakes zijn ook niet meer...zou zonde zijn..
Misschien dat Tony ons hier duidelijkheid over kan verschaffen?

Wordt hij uitgebreid etc....ik bedoel...de avp-cakes zijn ook niet meer...zou zonde zijn..

Alles blijft bij het oude, de FPM lijn, de AVP cake, ze blijven gewoon in de collectie.
:bye:

Dit zal nog besproken worden. De FPM lijn/cakes hebben wij in samenwerking met de oude directie onder bepaalde afspraken gemaakt en daar moet je dan eerst weer met de nieuwe mensen over praten.

Zodra we hier meer nieuws over hebben dan laten we dat zeker op de forums weten.

Back
Bovenaan