Over Jaco Vuurwerk

Jaco-vuurwerk de mooiste van midden Nederland
zondag 14 december 2008 00:01
EDE - De voorverkoop van vuurwerk bij Jaco is inmiddels in volle gang. Het assortiment is ruim uitgebreid met de totaal nieuwe JVE-collectie. Deze JVE-collectie is door het Pyro-team van JVE zelf samengesteld. ,,Hele dure 500 grams potten hebben wij bewust niet. Een meerwaarde hebben deze toch niet. Boven de 100 euro heeft echt geen zin", zegt Jaco (van Seventer).

,,Bij sommige mensen heeft vuurwerk helaas een negatief imago. Echter dat is niet eerlijk. Bij een auto-ongeluk wordt er naar de bestuurder gekeken en niet naar de auto waarmee het werd veroorzaakt. Met ander woorden, als een vandaal vuurwerk gebruikt om vernielingen aan te richten heeft het vuurwerk het gedaan en niet de vandaal. Dit is de zaak averechts benaderen."

Jaco: ,,Prijsverschillen hebben meestal te maken met de inhoud van het kruit en samenstelling. De goedkope pakketten noemen wij dan ook wel: Chinese lucht. Weigeraars heb je altijd, want het is en blijft mensenwerk en is helaas ook niet te voorkomen. Vooraf totaal betalen moet wel, om de snelheid met het afhalen van de bestellingen te bevorderen. Vanwege het enorm grote aantal bestellingen, dient men aan te geven welke dag en welk uur men het wilt komen afhalen."

Tips voor veilig afsteken van vuurwerk staan allemaal op de site www.jacovuurwerk.nl . Als enige vuurwerkbedrijf in Nederland ondersteunt Jaco-vuurwerk het adoptieplan van Stichting Anak Asuh (zie ook www.anak-asuh.nl). Fooien worden door de firma Jaco verdubbeld en over gedragen aan deze stichting.

http://www.edestad.nl/page/Lokaal/Regionaal-Detail/Jaco-vuurwerk-de-mooiste-van-midden.297262.news

Goed verhaal!Het zal zeker helpen dat de importeurs en verkopers nu mee gaan doen en ook hun stem laten horen om het negatieve imago weg te nemen. Zeker na het bericht vandaag in de krant. Ook haalt hij denk ik het feit aan dat de strengere regelgeving niet ten goede komt aan de betrouwbaarheid van het NL consumentenvuurwerk. Zeker bij bepaalde merken is dat wel duidelijk te zien. (pro line)

En om een goed doel te steunen lijkt mij goed, zeker omdat de algemene mening is dat vuurwerk geldverspilling is.

Laatst bewerkt:
Jaco-vuurwerk de mooiste van midden Nederland
zondag 14 december 2008 00:01
EDE - De voorverkoop van vuurwerk bij Jaco is inmiddels in volle gang. Het assortiment is ruim uitgebreid met de totaal nieuwe JVE-collectie. Deze JVE-collectie is door het Pyro-team van JVE zelf samengesteld. ,,Hele dure 500 grams potten hebben wij bewust niet. Een meerwaarde hebben deze toch niet. Boven de 100 euro heeft echt geen zin", zegt Jaco (van Seventer).

,,Bij sommige mensen heeft vuurwerk helaas een negatief imago. Echter dat is niet eerlijk. Bij een auto-ongeluk wordt er naar de bestuurder gekeken en niet naar de auto waarmee het werd veroorzaakt. Met ander woorden, als een vandaal vuurwerk gebruikt om vernielingen aan te richten heeft het vuurwerk het gedaan en niet de vandaal. Dit is de zaak averechts benaderen."

Jaco: ,,Prijsverschillen hebben meestal te maken met de inhoud van het kruit en samenstelling. De goedkope pakketten noemen wij dan ook wel: Chinese lucht. Weigeraars heb je altijd, want het is en blijft mensenwerk en is helaas ook niet te voorkomen. Vooraf totaal betalen moet wel, om de snelheid met het afhalen van de bestellingen te bevorderen. Vanwege het enorm grote aantal bestellingen, dient men aan te geven welke dag en welk uur men het wilt komen afhalen."

Tips voor veilig afsteken van vuurwerk staan allemaal op de site www.jacovuurwerk.nl . Als enige vuurwerkbedrijf in Nederland ondersteunt Jaco-vuurwerk het adoptieplan van Stichting Anak Asuh (zie ook www.anak-asuh.nl). Fooien worden door de firma Jaco verdubbeld en over gedragen aan deze stichting.

http://www.edestad.nl/page/Lokaal/Regionaal-Detail/Jaco-vuurwerk-de-mooiste-van-midden.297262.news

Chinese lucht? Gebakken lucht zul je bedoelen!
Die JVE-collectie is gewoon Pro-line wat een facade!
En dingen bedenken kunnen ze daar niet!

Verslag van vuurwerkverkoop bij Jaco vuurwerk

Verslag van vuurwerkverkoop bij Jaco vuurwerk

Had deze verslag jaren geleden gemaakt,lijkt me leuk om het met jullie te delen.

Een kijkje achter de schermen bij de verkoopdag van Jaco.
Foto-IVHRIERV.jpg

Foto-YMDCBJQT.jpg

Voor mensen mensen met een bestelling hebben ze een systeem,waar een een hele snelle afhandeling plaats vind.
Bij een voorbestelling krijgt men een afhaalbewijs waar een barcode op staat die moet je bij de ingang laten scannen.
Foto-PATPTCGP.jpg

Foto-W6N4TUBO.jpg

Bij de bunkers komt er dan de bestellings nummer eruit.
Foto-KFASK8EM.jpg

Als je dan onderweg bent naar de balie word de bestelling uit de vuurwerkopslag opgestuurd.
Foto-MEGJ6NU6.jpg

Er zijn 4 kluizen nummer 2 en 3 voor verpakt vuurwerk.
Foto-WRJFLG3J.jpg

Foto-RYPJIYBG.jpg

en 1 en 4voor onverpakt.
Foto-SDEGWLTD.jpg

En voordat je het weet heb je de bestelling al in je handen.

Bij Jaco vuurwerk zijn ze een jaar lang bezig geweest om de bunkers te verbouwen waardoor ze een opslag hebben van 40.000 kilo en 4 kluizen.
En natuurlijk is er aan alle veiligheids eisen voorzien.
De sprinkler installatie.
Foto-ZUVXNVAH.jpg

Er zijn nog meer eisen waaronder alarmmelders,rookmelders,handmelders,brandwerende deuren,etc
Foto-MBHFY4EI.jpg

Foto-3L8ANOEJ.jpg

Waardoor we deze nieuwjaar weer feestelijk kunnen inluiden.
Ik wil hierbij de mensen van Jaco vuurwerk,Jaco hartelijk bedanken voor de gastvrijheid.

Laatst bewerkt:
Zeker een leuk verslag Michel.
Bedankt voor het posten.
Krijg al weer last van graaineigingen als ik al die tassen en dozen zie.:wink::D

Jammer... ik had toch stiekem op de Zink pijlen gerekend. Verder niet heel veel spannends te bieden voor mij persoonlijk.

jaco folder

jaco folder

Jaco heeft besloten om de folder tot 5 december van de site te halen.
tot die tijd zal de link niet werken

Zaterdag middag lag er netjes een naar mij geadreseerde folder van Jaco Ede in me brievenbus.

Ik heb de folder op de foto gezet en deze post ik ook dan maar even.

dsc_8230medium.jpg

dsc_8231medium.jpg

dsc_8233medium.jpg

dsc_8234medium.jpg

dsc_8240medium.jpg

Panservaust?
Zie ook de betreffende topic die ik geopend heb.

dsc_8241medium.jpg

dsc_8242medium.jpg

dsc_8243medium.jpg

dsc_8256medium.jpg

JVE 500-8, volgens mij is er van deze cake geen Pro-Line versie van.

dsc_8257medium.jpg

Nieuw dit jaar, single shots van JVE.

dsc_8261medium.jpg

dsc_8262medium.jpg

dsc_8264medium.jpg

dsc_8265medium.jpg

dsc_8266medium.jpg

Toen ik bij je de folder bekeek was de panservuist het eerste wat me opviel.
De label met de leeuw,die gaat wel tot de jaren 70 terug.

Toen ik bij je de folder bekeek was de panservuist het eerste wat me opviel.
De label met de leeuw,die gaat wel tot de jaren 70 terug.

Ik denk dat ik er toch een stuk of 10 pakjes van bestel Jawe.

Ik trouwens ook erg nieuwsgierig naar de single shots van JVE.

Trouwens de 500 grmas cakes, van JVE zijn allemaal nieuw.
En een aantal zijn verschillend dan de Pro-Line cakes.

Maar ja, uit de cakes van JVE komen ook andere effecten, dan dezelfde cakes van Pro-Line.

net terug van deze show hij duurde maar +- 15 min maar was wel heftig aan 1 stuk door geweld super :D

Ik ben net terug van de show.
De show was erg heftig en snel geschoten.
De knal cake van JVE, vond ik en Jawe erg mooi.

Ik heb denken we,ook de JVE single shot gezien.
Knalde lekker, maar is vermoed ik een kopie van Asian thunder.

Ik ben net terug van de show.
De show was erg heftig en snel geschoten.
De knal cake van JVE, vond ik en Jawe erg mooi.

Ik heb denken we,ook de JVE single shot gezien.
Knalde lekker, maar is vermoed ik een kopie van Asian thunder.

die knalcake was dat die waaier?

Back
Bovenaan