Over Jaco Vuurwerk

Kwam er gisteren aan en ik kreeg een schietlijst met 10 producten. Daar schrok ik wel van. Zaten wel toppers tussen, maar na 15 minuten was het klaar. En toen kwam de finale. Dacht dat kan dan ook niet lang duren, maar 15 minuten (of langer) naar boven kijken geeft een stijve nek!

De .... by night cakes zijn niet los geschoten. Ik weet niet of ze in de finale zaten, maar het lijkt me handig om ze los te schieten als het nieuwe producten zijn en je wil ze verkopen.

nee deze waren nog niet aanwezig.

Weco en GBV passen goed bijelkaar! Gebruiken beide dezelfde kleuren en combinaties. Veel van hetzelfde dus maarrrrrr, veel geweld. En wat blijft die thundercake gaaf!!!
Ik ga daar mijn nieuwe film maar weer eens van posten. :bye:

myBlobHandler.aspx

Laatst bewerkt:
Kwam er gisteren aan en ik kreeg een schietlijst met 10 producten. Daar schrok ik wel van. Zaten wel toppers tussen, maar na 15 minuten was het klaar. En toen kwam de finale. Dacht dat kan dan ook niet lang duren, maar 15 minuten (of langer) naar boven kijken geeft een stijve nek!

De .... by night cakes zijn niet los geschoten. Ik weet niet of ze in de finale zaten, maar het lijkt me handig om ze los te schieten als het nieuwe producten zijn en je wil ze verkopen.

over de by night cakes: Dit heb ik gisteren even nagevraagd, want het viel mij ook op (zeker omdat ik straks voor Jaco 3 dagen moet verkopen en met deze potten een mooi praatje moet gaan houden)
Deze zijn niet geschoten omdat ze nog niet allemaal binnen waren. Het was dus in eerste instantie de bedoeling dat de schietlijst bestond uit 20 producten...

Jammer dat ik personeelsuitje had, Anders was ik hier zeker geweest en nu ik zie wat ik gemist heb baal ik een beetje :P

Ik heb zelf de gehele show gefilmd, vanaf de promotie producten tot aan de demo :D
misschien dat ik die nog is ga uploaden naar youtube.

Ik vind de JVE producten een prima aanvulling op de proline collectie. Ik doe in ieder geval mee met deze aktie!
En morgen gaat de online verkoop van start! En daar zitten leuke akties bij!!!(ivm 30 jaar vuurwerk verkoop)

Ik vind de JVE producten een prima aanvulling op de proline collectie. Ik doe in ieder geval mee met deze aktie!
En morgen gaat de online verkoop van start! En daar zitten leuke akties bij!!!(ivm 30 jaar vuurwerk verkoop)

Ik wil eigenlijk niks meer bestellen dus hoop dat de aktie's niet te mooi zijn haha ;)

toch maar wat bestellen bastiaan? Ik ben eigenlijk ook wel klaar maar ik vindt Jaco echt een super winkel waar mijn intresse voor het grote vuurwerk is gegroeid. Ik ga daar toch nog wat bestellen om nog even te kunnen genieten en mee te vieren met dit jubileum

Hier nog wat plaatjes geschoten van de etalage van Jaco Vuurwerk

Bijlagen

• vwc1.jpg
    vwc1.jpg
    57,7 KB · Weergaven: 5
  • vwc2.jpg
    vwc2.jpg
    70,2 KB · Weergaven: 3
  • vwc3.jpg
    vwc3.jpg
    78,6 KB · Weergaven: 2
  • vwc4.jpg
    vwc4.jpg
    65,8 KB · Weergaven: 2
  • vwc5.jpg
    vwc5.jpg
    73 KB · Weergaven: 3
LET OP, MAANDAG 31 DEC WEL GEWOON OPEN.

Ondanks de LAFFE overval van zaterdag op zondag nacht, zal de verkoop van vuurwerk maandag 31 december gewoon zoals gepland doorgaan.
Vanaf 9 uur s'morgens is de winkel gewoon open.

http://www.jacovuurwerk.nl/

jaco.jpg

Dit plaatje stond op Facebook...

Ben benieuwd of er serieus iemand voor €399,00 euro die box gaat kopen.... Makkelijk om maar 1 keer aan te hoeven steken. maar bijna 400 euro waarvan de helft echt geen reet aan is. Dan kan ik net zo goed een Romeinse kaars aansteken :P

Back
Bovenaan