eboyvuurwerk
VWC lid
+ www.youtube.com/watch?v=YsorUGZLqOE&list=UU6_NuVebrjSqky3T-pLmhaw&feature=plcpmovie" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video | |

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+ www.youtube.com/watch?v=YsorUGZLqOE&list=UU6_NuVebrjSqky3T-pLmhaw&feature=plcpmovie" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video | |
Kwam er gisteren aan en ik kreeg een schietlijst met 10 producten. Daar schrok ik wel van. Zaten wel toppers tussen, maar na 15 minuten was het klaar. En toen kwam de finale. Dacht dat kan dan ook niet lang duren, maar 15 minuten (of langer) naar boven kijken geeft een stijve nek!
De .... by night cakes zijn niet los geschoten. Ik weet niet of ze in de finale zaten, maar het lijkt me handig om ze los te schieten als het nieuwe producten zijn en je wil ze verkopen.
Jaco heeft een leuke Facebook actie!
Zie hier:
http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=437140449668876&set=a.268280579888198.62829.246542328728690&type=1&theater
Ik vind de JVE producten een prima aanvulling op de proline collectie. Ik doe in ieder geval mee met deze aktie!
En morgen gaat de online verkoop van start! En daar zitten leuke akties bij!!!(ivm 30 jaar vuurwerk verkoop)